| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Astra2Connect zijn uitzuigers en oplichters
Astra2Connect zijn uitzuigers en oplichters
Ik wil iedereen waarschuwen voor de praktijken van astra2connect ze beloven van alles maar komen niks waar en als je ze er over aanspreekt wordt er gedreigd dat ze je abonnement dan wel zouden afsluiten en dat je dan maar op moet rotten naar een andere, dus klant vriendelijk is het al niet!
Tevens sluiten ze je ook zo maar af zonder aanleiding, en dan beweren ze ook nog dat ze je modem op de zwarte lijst zetten zodat je nergens meer terecht kan via die modem terwijl je wel de modem en schotel etc. moet kopen voor 499 euro dus het is niet eens eigendom meer van astra2connect.
Ik wil dan ook iedereen afraden om astra2connect te nemen en heb je het wel zorg dan snel voor een andere internet aanbieder.
Astra2connect is ook actief in Spanje en Frankrijk en zitten in Luxemburg en een bedrijf met de naam: Satalliet Electronics te Etten-Leur moet je dus zeker niet in zee gaan!
Tegen deze genoemde bedrijven moet echt zwaar opgetreden worden!
Ze moeten weten dat ze niet alles zo maar kunnen doen waar ze zin in hebben.
voor het volledige adres van satalliet electronics zie hier onder:
Satelliet Electronics
Postbus 556
4870 AN Etten-Leur
The Netherlands
Tel: 0900-0401232
Fax: 0031(0)40-7114054
E-mail: [email protected]
contact persoon: G. van Lier of Noortje Stam
Voor Belgié
Satelliet Electronics
Essensteenweg 51
2920 Nieuwmoer/Kalmthout
Belgium
Tel: 070-661095
Fax: 0032(0)36770895
Dus mensen trap er niet in de glade praatjes van deze oplichters!!!!!
Tevens sluiten ze je ook zo maar af zonder aanleiding, en dan beweren ze ook nog dat ze je modem op de zwarte lijst zetten zodat je nergens meer terecht kan via die modem terwijl je wel de modem en schotel etc. moet kopen voor 499 euro dus het is niet eens eigendom meer van astra2connect.
Ik wil dan ook iedereen afraden om astra2connect te nemen en heb je het wel zorg dan snel voor een andere internet aanbieder.
Astra2connect is ook actief in Spanje en Frankrijk en zitten in Luxemburg en een bedrijf met de naam: Satalliet Electronics te Etten-Leur moet je dus zeker niet in zee gaan!
Tegen deze genoemde bedrijven moet echt zwaar opgetreden worden!
Ze moeten weten dat ze niet alles zo maar kunnen doen waar ze zin in hebben.
voor het volledige adres van satalliet electronics zie hier onder:
Satelliet Electronics
Postbus 556
4870 AN Etten-Leur
The Netherlands
Tel: 0900-0401232
Fax: 0031(0)40-7114054
contact persoon: G. van Lier of Noortje Stam
Voor Belgié
Satelliet Electronics
Essensteenweg 51
2920 Nieuwmoer/Kalmthout
Belgium
Tel: 070-661095
Fax: 0032(0)36770895
Dus mensen trap er niet in de glade praatjes van deze oplichters!!!!!
Re: Astra2Connect zijn uitzuigers en oplichters
correct fred1011
Astra2connect beter niet aankopen
Toch niet zolang de maandelijkse beschikbare ruimte niet meer wordt, de geleverde snelheid de eerste dagen is volgens het abonnement, maar na een dag of 4 heb je het limiet van "fair user policy" overschreden en dan knijpt men uw verbinding dicht tot een gewone inbel verbinding. Het is net die "fair user policy" die niet deugt, net zoals ik zou publiciteit maken" voor 10EURO een maand brood" en dat ik voorzie van één brood per week, ja, want dit is het regime die zij nog steeds hanteren, alle internetproviders verruimen hun verbruiksruimte naar een klantvriendelijke niveau maar bij ASTRA2CONNECT is klantvriendelijk ver te zoeken,je moet maar eens met een probleem bellen (en van uit belgie is het naar een nederlandse provider---geen nr. in belgie-{zou je toch wel verwachten voor iemand die diensten verkoopt in de benelux}
astra2connect enkel goed om wat mail verkeer of eens iets op te zoeken, zeker niet om bewerkingen uit te voeren met youtube.
VOOR KLEINE VERBRUIKERS DIE GRAAG NOG EENS 400EUR EXTRA BETALEN VOOR EIGEN SCHOTEL
graag alternativen
Astra2connect beter niet aankopen
Toch niet zolang de maandelijkse beschikbare ruimte niet meer wordt, de geleverde snelheid de eerste dagen is volgens het abonnement, maar na een dag of 4 heb je het limiet van "fair user policy" overschreden en dan knijpt men uw verbinding dicht tot een gewone inbel verbinding. Het is net die "fair user policy" die niet deugt, net zoals ik zou publiciteit maken" voor 10EURO een maand brood" en dat ik voorzie van één brood per week, ja, want dit is het regime die zij nog steeds hanteren, alle internetproviders verruimen hun verbruiksruimte naar een klantvriendelijke niveau maar bij ASTRA2CONNECT is klantvriendelijk ver te zoeken,je moet maar eens met een probleem bellen (en van uit belgie is het naar een nederlandse provider---geen nr. in belgie-{zou je toch wel verwachten voor iemand die diensten verkoopt in de benelux}
astra2connect enkel goed om wat mail verkeer of eens iets op te zoeken, zeker niet om bewerkingen uit te voeren met youtube.
VOOR KLEINE VERBRUIKERS DIE GRAAG NOG EENS 400EUR EXTRA BETALEN VOOR EIGEN SCHOTEL
graag alternativen