Beste forumers,
ik heb nu al een jaar of drie een abonnement bij @ home van 47,95.
23 mei 2007 ben ik gebeld door @ home met een super aanbod.
Ik had toen der tijd het internet abonnement genaamd internet intensief,a 47,95 p/m.Klantenservice vertelde mij dat bij dit abonnement eigenlijk gratis bellen hoort.Ik heb hier accoord voor gegeven na, gevraagd te hebben of er geen addertjes onder het gras lagen.Nu mei 2008 wil ik dit abonnemet opzeggen aangezien 47.95 best wel duur is vergeleken bij de rest vd providers.Krijg ik bericht van at home dat ik pas per juni kan opzeggen omdat ik 23 mei 2007 een jaarcontract ben aan gegaan.Mij is hierover niets verteld,ik heb geen contract oid moeten ondertekenen.Anders had ik nooit toegestemd.
Nu word ik verwezen naar hun zo genaamde voorwaarden.Mijn vraag is dan ook kan dit zomaar.Ik zit er echt over na te denken dit bij de geschillencommissie neer te leggen,gewoon uit principe.
Vriendelijke groeten Faical
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @ home internet en bellen abonnement opzeggen
Re: @ home internet en bellen abonnement opzeggen
Klopt toch.
Je hebt een abbonement voor een jaar genomen. Beginnend op 23 mei 2007. Abbonementen lopen per maand. Dus nu opzeggen en dan zou je er op 1 juni 2008 vanaf zijn. Zie het probleem niet.
Je loopt nu te miepen over een verschil van 7(!) dagen.
Je hebt een abbonement voor een jaar genomen. Beginnend op 23 mei 2007. Abbonementen lopen per maand. Dus nu opzeggen en dan zou je er op 1 juni 2008 vanaf zijn. Zie het probleem niet.
Je loopt nu te miepen over een verschil van 7(!) dagen.
miepen hoezo miepen
,ik word een jaar contract aangesmeerd waar ik niet voor getekend heb, het word ergens sneaky in de voorwaarden vermeld waar niemand wat van snapt.en buy the way ik wou per 1 mei 2008 weg en dat kost mij 47,95. en dubbel internet.Het lijkt mij toch logisch dat je ergens voor tekend voor je er een jaar aan vast zit of ben ik nu naief aan het worden
ps ik heb gewoon netjes half maart mijn opzegging naar @ home gestuurd.
@ faio,
Je hebt toch per 23 mei 2007 bellen aangevraagd via @home, dat is dus een nieuw contract.
En na 1 jaar mag jij het weer opzeggen dus opzeggen per 1 juni is mogelijk is toch niet zo moeilijk.
Je loopt dus inderdaad te miepen om een paar dagen, en ja je hebt met volle verstand gekozen voor bellen via @home en dus met volle verstand een nieuw jaar contract aan gegaan.
Je hebt toch per 23 mei 2007 bellen aangevraagd via @home, dat is dus een nieuw contract.
En na 1 jaar mag jij het weer opzeggen dus opzeggen per 1 juni is mogelijk is toch niet zo moeilijk.
Je loopt dus inderdaad te miepen om een paar dagen, en ja je hebt met volle verstand gekozen voor bellen via @home en dus met volle verstand een nieuw jaar contract aan gegaan.