Hallo,
Ik heb een vraag:
@Home biedt door geheel Nederland vier verschillende vormen van kabelinternet. Behalve in Maastricht. In Maastricht heb je maar één keuze en dat is de duurste.
Overal in Nederland betaal je de eerste twee maanden slechts € 35. Behalve in Maastricht. Daar betaal je gewoon vanaf de eerste maand € 47,95 per maand.
Overal in Nederland kun je @home zelf installeren. Het installatiepakket twv € 99 is gratis wanneer je na twee maanden abonnee blijft. Behalve in Maastricht. In Maastricht ben je verplicht om @home te laten installeren; kosten € 159. Hiervoor krijg je dan wel een gratis netwerkkaart. Maar wat moet je met een netwerkkaart, terwijl de huidige pc's bijna allemaal voorzien zijn van een netwerkkaart.
Kortom, ik woon in Maastricht en betaal voor de eerste twee maanden kabelinternet € 159 + € 47,95 + € 47,95 = € 254,90.
Wanneer ik 1 kilometer verder net buiten de gemeentegrens had gewoond, had mij dat € 35 gekost.
Een verschil dus van € 219,90.
Mijn vraag is: Mag @home dit onderscheid maken. In mijn ogen is dit oneerlijk.
Kan iemand mij antwoord geven?
Groet,
Vincent
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @home in maastricht
Re: @home in maastricht
ook heb je niet de snelheid van breedband,zie op de site van Nutsbedrijven,de snelheid van breedband is normaal 4000 kb/sec,maar hier knijpen ze hem af tot 1536kb,ook betaal je 159 aansluiten
Het kost meer in Limburg, dan in de rest van het land omdat NutsMaas er een bepaalde prijs voor vraagt. En NutsMaas heeft een eigen aanbieding van kabelinternet en daarom zijn de prijzen van @home in Limburg hoog. Dit is niet de schuld van @home.
ik woon ook in maastricht ,ik heb 2jaar @home gehad,maar iedereen die ik ken had een verbinding via nutsmaas,ik ben ook overgestapt,het kost nog minder dan de helft en ik merk geen verschil qua snelheid