| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @home Intensief 8000
-
mauricekonings
@home Intensief 8000
Wat een ***provider, vijf dagen geleden een melding gemaakt over mijn trage snelheid van 4000 kbps. Nu nog steeds aan het touwtrekken met de helpdesk van @home. Eerst moest ik mijn nummer achterlaten bij de helpdesk en zou ik terug gebeld worden door de technische dienst. Dit eerste telefoongesprek kostte mij al 20 euro prepay. Ik maar wachten en wachten en wachten en mailen, blijkt dat ze ineens niet meer terug konden vinden dat ik gebeld zou worden ?? Dus opnieuw opgewaard (20euro) en maar weer eens gebeld met de helpdesk. Na enkele minuten wilde ze mij doorverbinden met de technische dienst, dus werd ik weer in de wacht gezet net toen ze op wilde nemen viel helaas mijn telefoon uit omdat m'n laatste 20 euro beltegoed op was. Bovendien hebben ze mij niet gegarandeerd terug te bellen. Kosten voor het bellen totaal 40 eurie's Dan nog het teveel betaalde voor de te trage verbinding +- 18 euro maakt totaal 58 euro en het probleem is nog lange niet opgelost !!

Re: @home Intensief 8000
Ik heb al jaren en abo voor 48 euro, dat is nu en 8mb verbinding en haal nog niet eens de helft.
Het is een bekend verhaal maar een goede ADSL provider via BBNED (het enige wat ik kan krijgen) heb ik nog niet gevonden
Het is een bekend verhaal maar een goede ADSL provider via BBNED (het enige wat ik kan krijgen) heb ik nog niet gevonden
-
zwollywoods
Mensen, ik heb jaren lang ook ellende gehad met @home met name capaciteits problemen. IK heb nu Tiscali een T6 pakket (6 mbit en 90 kb up met telefonie). via speedtest/mordax haal ik 740 kb down en 88 kb up. Ik heb nog nooit een downtime gehad en telefonie klingt alsof dat via de oude vertrouwde lijn gaat. voordeel is ook je hoeft geen kpn abbo te hebben. het internet kost je 15 euro per maand , zonder datalimiet, wat ook nog vele malen sneller gaat dan via @sloom. Inclusief alles ben je 29 euro per maand kwijt met inclusief gratis bellen en zonder start tarief en huur kpn lijn!! oja, ook nog gratis 125 smsjes verzenden via je webmail per maand met meezenden je eigen gsm nummer. Tel uit je winst!!
ik ben geen medewerker van Tiscali maar wil hiermee mensen laten weten dat er meer betere providers zijn @home. Ik ken vele mensen die ook via tiscali zitten en zijn ook zeeer tevreden! enige min puntje is dat de helpdesk 30 cent per minuut kost maar ik heb ze nooit hoeven te bellen het afgelopen jaar.
ik wens ieder die (nog?) bij @home veel sterkte!!
queenfan misschien is Tiscali dan iets voor jou!
Groeten!!
ik ben geen medewerker van Tiscali maar wil hiermee mensen laten weten dat er meer betere providers zijn @home. Ik ken vele mensen die ook via tiscali zitten en zijn ook zeeer tevreden! enige min puntje is dat de helpdesk 30 cent per minuut kost maar ik heb ze nooit hoeven te bellen het afgelopen jaar.
ik wens ieder die (nog?) bij @home veel sterkte!!
queenfan misschien is Tiscali dan iets voor jou!
Groeten!!
@ Zwollywoods, nee jammer genoeg niet gaat via het KPN netwerk
-
zwollywoods
waarom niet? of is je postcode niet actief op het netwerk van tiscali?
@ Zwollywood, Tiscali werkt ok via het KPN netwerk heb ier dus hetzelfde probleem als bv internetplusbellen van KPN.
-
zwollywoods
Nee hoor. Tiscali gaat via Bbnet werk enne ik ken aardig wat mensen die ook tiscali gebruiken en hoor nooit problemen.
groeten!!
groeten!!
@ zwollywood, dat dacht ik ook, bij de postcodecheck zegt hij dat het niet kan.
Via bv speelinq kan het wel weer.
Via bv speelinq kan het wel weer.