Waarom zou deze die dit topic nouw weer werken bij @home alleen omdat ie wel een goeide verbinding heeft??
vertel eens DJD hoeveel topics hebt jij geopend over dingen waarover je super tevreden bent??????
Volgens mij ga je er als consument gewoon vanuit dat iets waar je veel geld voor betaald, gewoon normaal werkt....
maar schijnbaar zijn hier mensen (van alle kabelaars) die moeten vertellen dat het bij hen wel werkt...................
@home is helemaal niet goed we willen een ander abonnement hebben
e-mail gestuurdt niks nou bellen nog niet veel wijzer nog een keer een e-mail wel wat ik heb geschreven maar geen reactie en betalen voor een 0900 lijn voor 2 euro per minuut van @home OMKOOPERIJ [/u][/url]
Nou ik vind Home dus wel goed. Ik home al bijna 4 jaar en nog nooit problemen ermee gehad. En snel is het internet ook. Ik heb ook niet het duurste abonnement maar gewoon het basis.
Verder kost het nummer van Home geen €2,00 p.m. maar 10 cent p.m.
@herjan: overdrijven is ook een vak. 0900 nummer van 2 euro?? Weet niet met wat voor telefoon jij belt maar ik betaal toch echt 10 cent per minuut voor dat nummer.
ik heb wel problemen met @home of de verbinding is slecht of er is storing van 5 dagen en het heeft mij 100 euro gekost om iemand aan de telefoon te krijgen en dat vindt ik minder en je kan het niet declareren dat hebben ze tegen mij gezegt ik geef ze een 5 zo goed zijn ze ook weer niet