LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
@HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
IK HEB TOTAAL GEEN PROBLEMEN MET @ HOME. DAT MAG OOK WEL EENS GEZEGT WORDEN VIND IK. HET ENIGE WAT JE TE ZIEN KRIJGT ZIJN DE NEGATIEVE KANTEN VAN @ HOME INTERNET. NOU IK BEN EEN TEVREDEN KLANT!!!!!!!!
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
Caps Lock kapot?
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
nee hoezo??
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
D
IK BEN OOK EEN ZEER TEVREDEN KLANT VAN @HOME.................
NIKS OP AAN TE MERKEN EN DAT MAG ZEKER WEL GEZEGD WORDEN EN IK BEN MET DHEMPE
IK BEN OOK EEN ZEER TEVREDEN KLANT VAN @HOME.................
NIKS OP AAN TE MERKEN EN DAT MAG ZEKER WEL GEZEGD WORDEN EN IK BEN MET DHEMPE
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
dank je welllllll
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
Anders doen jullie allebei ontzettend irritant. (ervan uitgaande dat jullie 2 aparte personen zijn en niet 1 persoon met 2 namen om zo jezelf gelijk te geven, want daar lijkt het wel op.
@dhempe. Zonder caps-lock kunnen de mensen het ook wel lezen en komt ook iets beter over.
@dhempe. Zonder caps-lock kunnen de mensen het ook wel lezen en komt ook iets beter over.
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
ik en die andere persoon helemaal niet en je bent zelf erie
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
Ik vind @home ook goed ik heb et ongeveer 3 jaar en heb nog nooit een storing of slechte verbinding gehad. Ja een dag voor dat wij over gingen op telefonie was de modem de hele dag de verbinding kwijt ik belle en ja de helpdeks zag dat de modem geen goed signaal ontving hij ging het door geven aan de TD en jawel binnen 1 uur had ik weer verbinding en werd ook nog gebeld dat het weer is opglost. En daarna nooit weer iets gehad en daarvoor ook niet, dus ik ben tevreden
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
kijk eens aan weer een tevreden klant. wat goed om dat te horen.
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
Ja idd, het zijn altijd wel heel vaak de zelfde die problemen hebben. Moet je es kijken op www.troublesathome.nl hoeveel berichten daar staan met problemen maar dat zijn heel vaak de zelfde hoor
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
ik zal eens kijken en je hebt helemaal gelijk, waarom alleen maar klagen als het ook GOED kan zijn!!
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
ik ben ook zeer tevreden met @home en storingen zijn er overal wel eens maar bij @home word het wel van te voren gemeld
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
ja okay, storingen kunnen altijd, ik heb er nog geen last van gehad, maar ik ben blij dat er meer tevreden mensen zijn.
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
Op de site van @home staat alleen als er werkzaamheden zijn, maar als er een storing is staat het er meestal niet dan moet je het gratis storing nummer bellen van essent kabelcom
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
@ home werkt hier prima. Voor mensen die problemen hebben met @home is er gelukkig meestal de mogelijkheid om ADSL te nemen. Een postcodecheck kan je doen op www.startpagina.nl , ongeveer halverwege de pagina aan de linkerkant,
Michel
Michel
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
volgens mij werkt diegene die dit topic heeft geopend bij @sloom.
ik heb breedband en kost 47 euro per maand en nog niet eens met gratis bellen enzo maar tijdens de spitsuren en in het weekend klapt de download in tot soms onder de 50 kb!! @home geeft toe dat er problemen mijn maar kunnen de aantal klanten niet aan. capaciteits problemen heet dat maar @sloom denkt ach we hebben toch geen andere providers op die verotte kabel maar @sloom vergeet dat men nu adsl kan krijgen zonder dat je een abbonement nodig heb bij de kpn wat vroeger veel mensen heef doen besluiten om kabel te nemen.
ben zelf ook bezig om een adsl pakket uit te zoeken met telefonie. @sloom blijft zwaar achter lopen en hun netwerk is ook zeer brak!
ik heb breedband en kost 47 euro per maand en nog niet eens met gratis bellen enzo maar tijdens de spitsuren en in het weekend klapt de download in tot soms onder de 50 kb!! @home geeft toe dat er problemen mijn maar kunnen de aantal klanten niet aan. capaciteits problemen heet dat maar @sloom denkt ach we hebben toch geen andere providers op die verotte kabel maar @sloom vergeet dat men nu adsl kan krijgen zonder dat je een abbonement nodig heb bij de kpn wat vroeger veel mensen heef doen besluiten om kabel te nemen.
ben zelf ook bezig om een adsl pakket uit te zoeken met telefonie. @sloom blijft zwaar achter lopen en hun netwerk is ook zeer brak!
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
Waarom zou deze die dit topic nouw weer werken bij @home alleen omdat ie wel een goeide verbinding heeft?? Nouw ik heb ook altijd een goede verbinding, en ik werk echt niet bij @home. Nog niet dan maar dat ben ik ook echt niet van plan. Maar omdat jij een klacht hebt moet iedereen een klacht hebben cker? Nou het zijn heel vaak de zelfde mensen die iets hebben duz en als die 100x iets zegge lijkt het alsof er idd heel veel een klacht hebben ja
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
Bij iedere internetprovider komen goede én slechte internetverbindingen voor,
Het probleem is dat de mensen die goede ervaringen hebben met een slechte provider geen benul hebben dat er ook slechte aansluitingen zijn, en dat mensen knap teleurgesteld worden door de betreffende provider,
Zelf heb ik @home gehad, dit was een prima provider, maar..., toen des tijds was de goedkoopste aansluiting dermate traag, dat er niet normaal mee was te werken, ADSL had toen meer snelheid, voor een iets duurder pakket,
Dit heeft hen zeer veel klanten gekost, die toen zijn overgestapt naar ADSL,
Nu hebben ze de paketten aangepast, en naar een snelheid gebracht, zodat je er nu leuk mee kan werken,
Maar veel te laat om de groep die overgesprongen is naar ADSL terug te krijgen naar de kabel!,
Maar ik had ook pech kunnen hebben met @home, wanneer iedere week 's avonds de internetverbinding niet werkte, had ik zeker vaak aan de telefoon gehangen om zo snel mogelijk weer verbinding te kunnen krijgen!,
De één heeft jaren lang een prima verbinding met een "slechte", terwijl de ander niks anders dan een hoop ellende heeft met een "goede" provider!,
Zeg nooit "nooit", want wanneer je een nieuwe internet verbinding aangaat, weet je nooit precies wat je krijgt!, je hebt recht op een goede stabiele verbinding, maar de praktijk is wel een anders!...
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Het probleem is dat de mensen die goede ervaringen hebben met een slechte provider geen benul hebben dat er ook slechte aansluitingen zijn, en dat mensen knap teleurgesteld worden door de betreffende provider,
Zelf heb ik @home gehad, dit was een prima provider, maar..., toen des tijds was de goedkoopste aansluiting dermate traag, dat er niet normaal mee was te werken, ADSL had toen meer snelheid, voor een iets duurder pakket,
Dit heeft hen zeer veel klanten gekost, die toen zijn overgestapt naar ADSL,
Nu hebben ze de paketten aangepast, en naar een snelheid gebracht, zodat je er nu leuk mee kan werken,
Maar veel te laat om de groep die overgesprongen is naar ADSL terug te krijgen naar de kabel!,
Maar ik had ook pech kunnen hebben met @home, wanneer iedere week 's avonds de internetverbinding niet werkte, had ik zeker vaak aan de telefoon gehangen om zo snel mogelijk weer verbinding te kunnen krijgen!,
De één heeft jaren lang een prima verbinding met een "slechte", terwijl de ander niks anders dan een hoop ellende heeft met een "goede" provider!,
Zeg nooit "nooit", want wanneer je een nieuwe internet verbinding aangaat, weet je nooit precies wat je krijgt!, je hebt recht op een goede stabiele verbinding, maar de praktijk is wel een anders!...
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: @HOME IS PERFECT!!!!!!!!!
Ach ik had ook @home werkte altijd goed.. Goede helpdesk en service en dergelijke. En nooit gezeur over een FUP.
Maja idd erg duur voor die 4 of 5 mbit (47 euro??). Dus toen ook overgestapt naar adsl. Komt @home weer met iets moois volgend jaar? Stap ik gewoon weer over naar @home.
Maja idd erg duur voor die 4 of 5 mbit (47 euro??). Dus toen ook overgestapt naar adsl. Komt @home weer met iets moois volgend jaar? Stap ik gewoon weer over naar @home.