Beste mensen,
Wij zijn al zo'n 5 jaar klant van @home. Wij hebben het altijd prima gevonden, tot begin Augustus vorig jaar.
In mijn vrijetijd game ik graag online, waarbij een optimale internet snelheid natuurlijk van belang is. Helaas, kunnen de 30 euro per maand die wij aan @home betalen hier niet aan voldoen.
Het probleem is als volgt;
Door een of andere reden is de upload en download snelheid onstabiel en daardoor is het niet meer mogelijk om een spel goed te spelen. Als je upload snelheid bijvoorbeeld van het ene naar het andere moment van 100 kbps naar 3 kbps springt, blijft je spelletje hangen. Waardoor je dus een groot nadeel op kunt lopen. De meeste van jullie zullen wel denken, 'wat scheelt een keer slechter of beter spelen nu'. Ok, als ik jullie was had ik er waarschijnlijk ook zo over gedacht, maar na een jaar van een slechte snelheid, ben ik het gewoon beu.
De 'hulp' die je van de klante service krijgt is, naar mate je het hulp kunt noemen, kort gezegt; bagger. Wij hebben waarschijnlijk in een heel jaar meer dan 20 euro aan telefoonkosten betaald, die de kosten van de 'helpdesk' waren. Eigelijk kun je het niet eens helpdesk noemen, je moet wel erg sterk in je schoenen staan wil je enig goede hulp krijgen. Aangezien ik 15 jaar ben, word ik meestal maar opgescheept met dingen die ik moet doen, en die in hun ogen dus 'werken'.
Vorige maand heeft mijn vader dom genoeg een contract van een jaar laten afsluiten, vraag me niet waarom.
Zoals jullie al kunnen verwachten heb ik dus geen zin om nog een jaar opgescheept te zitten met deze slechte internet verbinding. Daarom wil ik graag aan iedereen vragen;
Hebben jullie dit probleem ook? Is het opgelost? Hoe dan?
Is er een manier waardoor het contract alsnog verbroken wordt? Zodat we kunnen over stappen naar een betere verbinding zoals UPC of XS4ALL?
Indien dit niet haalbaar is, is het dan mogelijk om een brief in te sturen? En wat moet de inhoud van die brief zijn?
Alvast bedankt voor de hulp!
Jim
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @Home kabelcom
-
jimderonde
Re: @Home kabelcom

Hier een grafiek waarin u de ping (miliseconde) kunt zien.
Re: @Home kabelcom
Kijk hier eens, http://athome.gebruikers.eu/news.php