Allereerst voor iedereen een gelukkig nieuwjaar , dat iedereen nakomt wat ie moet doen dit jaar!
Wie heeft er ook van die vervelende pop-ups aangeboden door @home?
Ik krijg sites van adultfinder, gsm web, snel geld verdienen en ga zo maar door. Zijn er mensen die deze vervelende pop-ups ook hebben of beter wat kan je er aan doen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @home pop-ups
-
bodejosm43
Re: @home pop-ups
Een goede pop-upblocker erop loslaten.
Eigenlijk vind ik, dat je @home door het betalen van je abonnementsgeld al voldoende hebt gegeven. Als het nou een gratis internetprovider was, zou ik zeggen: die pop-ups krijg je er ook gratis bij.
Maar @home is helemaal niet zo goedkoop, en ze zouden er zelf weleens iets aan mogen doen, om die pop ups bij je weg te houden.
Wat je mogelijk hebt gedaan, ik weet het niet zeker hoor, maar mogelijk heb je op iets teveel vragen ''akkoord'' gegeven bij het installeren van het pakket. Ik weet dus niet of dat bij @home ook zo gebeurt, maar het is een mogelijkheid.
Mensen willen dan graag zo snel mogelijk hun hardware en software installeren, en dan zien ze over het hoofd dat ze bij het installeren ook toestemming geven voor het doorgeven van pop ups. Mocht dat laatste inderdaad zo zijn, dan zit er maar 1 ding op: de software her-installeren, en dan per vraag bekijken wat er eigenlijk aan je wordt gevraagd.
Eigenlijk vind ik, dat je @home door het betalen van je abonnementsgeld al voldoende hebt gegeven. Als het nou een gratis internetprovider was, zou ik zeggen: die pop-ups krijg je er ook gratis bij.
Maar @home is helemaal niet zo goedkoop, en ze zouden er zelf weleens iets aan mogen doen, om die pop ups bij je weg te houden.
Wat je mogelijk hebt gedaan, ik weet het niet zeker hoor, maar mogelijk heb je op iets teveel vragen ''akkoord'' gegeven bij het installeren van het pakket. Ik weet dus niet of dat bij @home ook zo gebeurt, maar het is een mogelijkheid.
Mensen willen dan graag zo snel mogelijk hun hardware en software installeren, en dan zien ze over het hoofd dat ze bij het installeren ook toestemming geven voor het doorgeven van pop ups. Mocht dat laatste inderdaad zo zijn, dan zit er maar 1 ding op: de software her-installeren, en dan per vraag bekijken wat er eigenlijk aan je wordt gevraagd.
Re: @home pop-ups
Dat u pop up's krijgt is zeer waarschijnlijk uw eigen schuld. Pop ups ontstaan namelijk door het bezoeken van bepaalde websites die "cookies" achterlaten. Dit is niet de schuld van welke internetprovider dan ook. Als u explorer opent zorgen deze cookies dat er pop-ups komen van meestal onbetrouwbare websites.
Om dit te stoppen kunt u een pop-up killer installeren.
pvd
p.s. De laatste versie van internet-explorer heeft een redelijke pop-up killer. U activeert deze als volgt --> Extra --> Pop-up blokkering --> pop-up blokkering inschakelen. U krijgt een melding als er een pop-up geblokkeerd wordt. Overigens heb en had ik nooit last van pop-ups als ik de @home website bezoek.
Om dit te stoppen kunt u een pop-up killer installeren.
pvd
p.s. De laatste versie van internet-explorer heeft een redelijke pop-up killer. U activeert deze als volgt --> Extra --> Pop-up blokkering --> pop-up blokkering inschakelen. U krijgt een melding als er een pop-up geblokkeerd wordt. Overigens heb en had ik nooit last van pop-ups als ik de @home website bezoek.
[/quote]Hoe verwijder ik de cookies van mijn computer?
Windows:
Sluit alle vensters van Internet explorer
Ga naar Start / Instellingen / Configuratie
Dubbelklik op Internet opties (internet options)
Kies Cookies Verwijderen (Delete cookies)
Kies ok
Als je toch bezig bent, is dit een mooi moment om ook je tijdelijke internetbestanden en geschiedenis weg te halen. De knoppen daarvoor staan op dit zelfde tabblad.