Active24 biedt op zich een goed pakket aan, waarmee je op eenvoudige wijze en voor een redelijke prijs snel een redelijke website kunt maken.
Maar zoals zo vaak verpest ook in dit geval de administratieve verwerking het plezier wat je aan een product kunt beleven.
Naast eerder UPC, Versatel en andere monsters, schijnt het ook Active24 niet te lukken een adequaat en klantvriendelijk ondersteuningssysteem op te bouwen t.a.v. facturering en andere administratieve taken.
Graag kom ik in contact met mensen die klant zijn van Active24 en die een probleem er mee hebben, e.m.n;
• Wie heeft ervaring met de administratieve chaos van Active24?
• Wie heeft ervaring met het personeel van Active24?
• Wie heeft ervaring met de onbereikbaarheid van Active24 in het weekend?
• Wie heeft ervaring met onterechte hoge telefoonkosten ivm de bereikbaarheid van Active24 alleen via een betaalnummer?
• Wie heeft er eventueel andere klachten?
Reageer s.v.p, ik zal de reacties zonodig groeperen en op basis van uw reactie wil ik actie ondernemen om zo Active24 te dwingen klantvriendelijker te zijn.
Als consument hebben we samen meer macht dan we mogelijk zou vermoeden, zie de acties tegen UPC e.a..
Met vriendelijke groet,
Antaeus
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]WIE HEEFT ER ERVARING MET INTERNET PROVIDER ACTIVE24?[/b]
Re: [b]WIE HEEFT ER ERVARING MET INTERNET PROVIDER ACTIVE24?[/b]
Aangezien je wel verstand va internet hebt:
1 je post in het verkeerde forum gedeelte > Internet
2 onzin om hier een poll over te houden aangezien jij zo te zien op zoek bent naar ontevreden klanten.
3 UPC wat heeft die er nu mee te maken.
0800 226 66 66
Fax: 035 773 69 99
E-mail: [email protected]
Postadres:
Active 24
Postbus 317
1200 AH Hilversum
Nederland
1 je post in het verkeerde forum gedeelte > Internet
2 onzin om hier een poll over te houden aangezien jij zo te zien op zoek bent naar ontevreden klanten.
3 UPC wat heeft die er nu mee te maken.
0800 226 66 66
Fax: 035 773 69 99
E-mail: [email protected]
Postadres:
Active 24
Postbus 317
1200 AH Hilversum
Nederland
Sjors_B
Ik vroeg om reacties van ervaringsdeskundigen met Active24!
Natuurlijk mag je reageren Sjors, maar je reacties voegt niets toe!
Sterker nog, je bewijst niet goed te hebben gelezen, want het telefoonnummer dat je opsomt
is nou juist één van mijn grieven, dat is een betaalnummer.
Als ik 5 minuten moet wachten aan de telefoon van Active24 om vervolgens na contact en weer 10 minuten wachten excuses voor hun fout moet aannemen, heb ik wel €4,50 voor niets betaald en als vervolgens een maand later de situatie zich herhaald en dit gedurende een aantal maanden dan
UPC dient als een soort metafoor beste Sjors-B.
Als je het niet erg vind maak ik zelf wel uit of ik hier een poll over plaats en ik bepaal ook wel in welk forum ik mijn oproep plaats.
Maar je hebt een leuke hobby gevonden met het constant reageren op allerlei onderwerpen op deze site. Je hebt het vast druk daarmee. Jammer alleen dat je niet alles goed begrijpt en je je met dingen bemoeit die je niet aangaan.
Ik ga overigens met jou niet verder in discussie, IK heb wel wat beters te doen.
Uit beleefdheid heb ik één keer gereageerd (ik vind het zo sneu voor je als je geen reactie zou krijgen!), maar je reactie vind ik onbelangrijk omdat je niet inhoudelijk reageert.
Ik vroeg om reacties van ervaringsdeskundigen met Active24!
Natuurlijk mag je reageren Sjors, maar je reacties voegt niets toe!
Sterker nog, je bewijst niet goed te hebben gelezen, want het telefoonnummer dat je opsomt
is nou juist één van mijn grieven, dat is een betaalnummer.
Als ik 5 minuten moet wachten aan de telefoon van Active24 om vervolgens na contact en weer 10 minuten wachten excuses voor hun fout moet aannemen, heb ik wel €4,50 voor niets betaald en als vervolgens een maand later de situatie zich herhaald en dit gedurende een aantal maanden dan
UPC dient als een soort metafoor beste Sjors-B.
Als je het niet erg vind maak ik zelf wel uit of ik hier een poll over plaats en ik bepaal ook wel in welk forum ik mijn oproep plaats.
Maar je hebt een leuke hobby gevonden met het constant reageren op allerlei onderwerpen op deze site. Je hebt het vast druk daarmee. Jammer alleen dat je niet alles goed begrijpt en je je met dingen bemoeit die je niet aangaan.
Ik ga overigens met jou niet verder in discussie, IK heb wel wat beters te doen.
Uit beleefdheid heb ik één keer gereageerd (ik vind het zo sneu voor je als je geen reactie zou krijgen!), maar je reactie vind ik onbelangrijk omdat je niet inhoudelijk reageert.
Laatst gewijzigd door aias op 24 apr 2006 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou neem jij verkeerde dingen aan ervaringsdeskundigen
Ervaring met active24 = cheapass clubje wil er niets meer mee te maken hebben. Verwacht ook geen service voor die paar centen die het kost per maand. Wij hebben de heleboel ondergebracht bij quickhost, is wat duurder maar dan heb je ook wat.
nou de mzzl he
Ervaring met active24 = cheapass clubje wil er niets meer mee te maken hebben. Verwacht ook geen service voor die paar centen die het kost per maand. Wij hebben de heleboel ondergebracht bij quickhost, is wat duurder maar dan heb je ook wat.
nou de mzzl he