LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedrieging FreeLogoServices

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
KimHendrikx

Bedrieging FreeLogoServices

Ongelezen bericht door KimHendrikx »

Ik wou via de website: freelogoservices.com [commerciële link aangepast door Moderatie] een gratis logo maken.
De hele tijd wordt er op de website gezegd: gratis gratis gratis.
Maar als ik vervolgens het logo wil opslaan moet ik in een keer 29.95 euro gaan betalen.

Kan dit zomaar?

newmikey

Re: Bedrieging FreeLogoServices

Ongelezen bericht door newmikey »

Ja.

Oplosing: niet opslaan en verder gaan met je leven of screenprint maken en gebruiken als basis voor eigen fröbelwerk

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Het ontwerpen van het logo is gratis. Het gebruik niet, maar dat claimen ze ook helemaal niet. Op de homepage staat bij "Hoe het werkt" precies hoe het werkt.

Regggy

Ongelezen bericht door Regggy »

Niet eens zo'n slechte deal als beginnend ondernemer. Voor drie tientjes een ( vrij generiek) logo. Als ze dat in HQ image bestanden leveren val je er denk ik geen buil aan.

grrrrasje

Ongelezen bericht door grrrrasje »

Ik heb ooit es mijn eerste logo van hun site gehaald. Prima spul krijg je. Logo zelfs in meerdere formaten aangeleverd gekregen, zodat het meteen bruikbaar was voor meerdere doeleinden.
Enige nadeel is dat er misschien iemand anders met precies hetzelfde logo adverteert, hetzij dan in een iets andere kleur- en lettercombinatie.
Zoals de vorige schrijver al schreef, voor 30 euro kun je je als beginnende ondernemer hier absoluut geen buil aan vallen.

Gesloten