Halo ik heb een vraag ik heb via veel aangetekende stukken en een mededeling dat men mij het tegoed die men zelf had bevestigd per brief, te storten op mijn rekening.
Dit heeft dus veel brieven gekost, mijn laatste brief waar in ik hun heb mede gedeeld mijn recht te halen via het gerecht met alle kosten voor hetnet hebben er toe geleid dat ik mijn contract die liep t/m 04-2008 op 1 december 2007 heb beëindigd, en uit eindelijk mijn te goed heb terug gestort gekregen op mijn rekening en het contract is ontbonden.
Dus nu zat ik zonder internet en telefoon Nu ben ik naar de kpn gegaan en heb daar een aanvraag ingediend voor internet + onbeperktbellen. Deze heb ik nu sinds 18 jan 2008.
Nu zie ik als ik op het internet ben dat mijn internet Explorer het volgen
Microsoft internet Explorer van Het Net.
Nu is mijn vraag wat heb ik nu Internet van kpn of van HetNet ik heb een email adres van @kpnplanet.nl maar als ik deze vraag voor leg aan de kpn krijg ik antwoordt van HETNET zie bericht:
Message-Id: <[email protected]>
Date: Tue, 22 Jan 2008 18:05:59 +0100 (GMT
To: *********@kpnplanet.nl
From: "Helpdesk Het Net" <[email protected]>
Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag
******* enz................
Want als ik het van HETNET heb voel ik mijn bedonderd graag zou ik wie er iets van weet een antwoordt op mijn vraag. Want internet van kpn is duurder en dit van HETNET goed koper maar ik betaal de duurste
Zie jullie antwoordt graag tegemoet
Groetjes WOOP
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beeindiging van HETNET Dec 2007
Re: Beeindiging van HETNET Dec 2007
Hoewel ik af en toe wat moeite had met het lezen van je bericht, denk ik dat ik wel het antwoord weet op je vraag.
Bij het aansluiten van ADSL van Het Net heb je waarschijnlijk een CD-ROM gekregen. Hierop staat vaak, behalve de drivers, ook een browser zoals bijvoorbeeld Internet Explorer. Je hebt dit programma waarschijnlijk geïnstalleerd tijdens het aansluiten van ADSL van Het Net en vervolgens niet meer verwijderd.
De browser die je dus op je computer hebt gezet bij het installeren van je eerste internetverbinding staat er dus nog gewoon op. Dit kan verder uiteraard geen kwaad en je hebt op deze ook geen binding met Het Net.
Ik heb op een oude PC hetzelfde: hoewel ik met die computer al tijden niet meer internet via UPC, staat er wel nog steeds in de blauwe balk van Internet Explorer de tekst "Internet Explorer, aangeboden door Chello", of iets dergelijks.
Ik hoop dat dit antwoord geeft op je vraag.
Bij het aansluiten van ADSL van Het Net heb je waarschijnlijk een CD-ROM gekregen. Hierop staat vaak, behalve de drivers, ook een browser zoals bijvoorbeeld Internet Explorer. Je hebt dit programma waarschijnlijk geïnstalleerd tijdens het aansluiten van ADSL van Het Net en vervolgens niet meer verwijderd.
De browser die je dus op je computer hebt gezet bij het installeren van je eerste internetverbinding staat er dus nog gewoon op. Dit kan verder uiteraard geen kwaad en je hebt op deze ook geen binding met Het Net.
Ik heb op een oude PC hetzelfde: hoewel ik met die computer al tijden niet meer internet via UPC, staat er wel nog steeds in de blauwe balk van Internet Explorer de tekst "Internet Explorer, aangeboden door Chello", of iets dergelijks.
Ik hoop dat dit antwoord geeft op je vraag.
Re: Beeindiging van HETNET Dec 2007
Bedankt voor je antwoordt