LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben jij ook opgelicht door marktplaats zelf?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
marktplaats

Ben jij ook opgelicht door marktplaats zelf?

Ongelezen bericht door marktplaats »

Wie heeft er ook last van dat als je een advertentie plaatst op marktplaats en je betaald netjes en dat je advertentie dan verwidjerd wordt?

Als je ze dan aanschrijft krijg je geen reactie en als je ze belt krijg je een grootte mond en zeggen ze je dat ze je niet kan helpen.

Maar wel weg 6 euro.

Wie heeft dit nog meer.

Radar Redactie zouden jullie hier aandacht aan willen besteden en dit ook eventueel een keer in de uitzending bespreekbaar maken.

Dus bij deze vraag ik iedereen die hier last van heeft zich te melden.

Wil je marktplaats bellen dan heb ik hier het telefoonnummer voor jullie:

Marktplaats BV
XXXX
E-mail: [email protected]

vraag dan naar XXXX

[(foutief) nummer en persoonsgegevens weggehaald door de Moderator ivm overtreding gedragsregels]

rhodi

Re: Ben jij ook opgelicht door marktplaats zelf?

Ongelezen bericht door rhodi »

Zet je advertentie gewoon op speurders.nl

KOST NIETS!!!!!!
Kijken net zoveel mensen naar als naar marktplaats

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Dat laatste waag ik toch echt te betwijfelen.

Marktplaats is populairder dan eBay (althans: in Nederland) en speurders bij elkaar.

L.Rozenwater

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Of doe zoals ik al velen heb zien doen op marktplaats: Zet als prijs: t.e.a.b. en noem de eventuele vraag prijs in de advertentie zelf.
Omdat ikzelf op zoek was naar een inductiekookplaat (over het algemeen prijzige apparaten) is mij dit opgevallen. Gek genoeg blijkt marktplaats dat te pikken. Ook prijzen van E 199,- worden thans probleemloos geaccepteerd. Voorheen werd dan vaak de desbetreffende advertentie verwijderd omdat de webmaster van marktplaats bepaalde dat het produkt meer dan E 200,- waard was. Protesteren hielp dan echt niet.....

JR2366

Ongelezen bericht door JR2366 »

Sinds marktplaats is samen gegaan met Ebay, zijn de voorwaarden zodanig (zonder aankondiging) verandert, dat het bijna onmogelijk is om nog een gratis advertentie te zetten. Moest je eerst betalen als je een product aanbood van boven 200 euro, moet je nu ook betalen als je iets zoekt met een waarde van 200 euro.... Je moet betalen als je een dienst aanbied, maar ook als je een dienst zoekt... je moet tegenwoordig zelfs betalen als je een contact advertentie zet! En neem van mij aan, dat het knap lastig is om je zegje te doen op MP.
Ik ben klachten aan het verzamelen en er komen nog steeds bij, mensen die zomaar op de zwarte lijst komen en geen reaktie van MP krijgen na vragen.
Berichten die zonder meer verwijderd worden of verplaatst(en je mag er over klagen, maar de marktmeester krijgt toch altijd gelijk óf je krijgt geen antwoord!)
Wanneer je meerdere producten in 1 advertentie plaatst en MP bepaald dat het wel meer waard is dan 200 euro, wordt je er zonder pardon afgegooit. :roll:
Wij kunnen op elke advertentie site zonder meer een gratis advertentie plaatsen over onze honden herplaatsing, behalve op MP... Ze verdienen gigantisch aan al die handelaren in honden, maar wanneer je een mogelijkheid bied om een hond onder controle aan een ander baasje te helpen, dat mag niet... want wij bieden een dienst aan... of we een verhuisbedrijf zijn ofzo dat winst draait. Wij werken kosten dekkend en komen daar nog aan te kort, moeten wij onze advertentiekosten dan ook maar doorberekenen?
Maar ach, het is niet zo gek dat Speurders.nl steeds groter wordt!
Er zijn veel klachten over MP, bijna niemand is het eens met de voorwaarden.
Misschien toch wat voor een vergelijkingsonderzoek?
Wat zou ik graag een advertentie op marktplaats zetten met een verwijzing naar dit onderwerp.... maar ja... dat mag niet...
Zelfs een bericht van de SP over het nieuwe zorgstelsel, met verwijzing naar een protestaktie op hun site kwam er niet op. ( op speurders wél)
Marktplaats denkt mijns inziens alleen nog aan zoveel mogelijk geld verdienen.... en is al lang niet democratiesch meer! Je mag er niet eens je mening geven.... :evil:

Gesloten