Ik ben ook zo stom om mijn adres gegevens op te geven voor een week gratis op die site, wat dus niet zo bleek te zijn. Ik denk dat dit ongeveer een jaar later is geweest. Ik zag het als iets totaal onschuldigs, maar dat bleek het dus niet te zijn. Ik kreeg na een tijdje een acceptgiro. Ik heb toen geprobeerd de contact gegevens van deze organistatie te achterhalen maar dat was op geen enkele manier mogelijk. Ik heb alle volgende aanmaningen maar genegeerd. Helaas heb ik ze niet bewaard. Ik dacht dat ze me vanzelf wel met rust zouden laten. Maar goed. Ik kreeg deze week een brief van advocaten kantoor Heutink uit Apeldoorn. Zij waren van mening dat ik niet in mijn recht stond en dat ik binnen een week 600 euro moest betalen. Desbetreffende dame mvr. van Elten wilde verder niet mijjn vragen beantwoorden en hing de telefoon pardoes op en vertelde me dat het voor de rechter zou komen als ik niet binnen een week zou betalen. ZIj spelen duidelijk onder een houdje met deze oplichters Ik weet niet wat ik nu het best kan doen. Graag zou ik spoedig advies krijgen over wat te doen. Als ik het tot de rechter laat komen ben ik mijn misschien wel mijn vriendin kwijt. Kan iemand mij adviseren wat te doen. Ik heb me echt nooit opgegeven voor een membership. Is het beste om gewoon te ontkennen dat ik zelf deze gegevens heb ingevuld. Kunnen ze het IP nummer achterhalen? Please help me. Ik voel me zeer bedonderd. Graag ontvang ik van iemand de contact gegevens van een rechtsbijstand winkel die hier eerder mee te maken heeft gehad, dan hoef ik niet alles opnieuw uit te leggen.
PLease please help me. Ik heb geen 600 euro en zeker niet voor deze oplichters!!
Groeten
Max
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ber
Re: ber
Probeer je verhaal eens op:
http://internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi
te posten
Misschien hebben ze daar ervaring met jou probleem.
Succes
http://internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi
te posten
Misschien hebben ze daar ervaring met jou probleem.
Succes
Gast bedankt voor je inbreng. Ik zal niet ontkennen dat ik wel eens een sexsite bekijk. Ik weet echter zeer zeker dat er met mij vele anderen zijn die dit doen. Sterker nog, het zou mij net verbazen als jij zelf ook wel eens op deze wijze jezelf vermaakt. Ach mijn vriendig begrijpt allemaal wel hoor. Punt is dat ik niet begrijp dat dit soort dingen uberhaupt mogelijk zijn in Nederland. Mensen die de rechtstaat horen te bewaken proberen op een zeer achterbakse manier geld te verdienen. Het gaat niet goed met Nederland. Jammer dat ik daar de dupe van moet zijn. Als er nog tips zijn voor deze zaak hoor ik dat graag.
grt,
Max
grt,
Max
Incassobureau's zijn tot helemaal niets toe in staat.
Zij richten zich slechts op het bange kl00tjesvolk in de hoop dat ze betalen.
Het enige wat ze kunnen doen is je bang maken met rekeningen en dreigen met "alle gerechtelijke kosten komen voor uw rekening".
Zodra ze merken dat ze met een persoon te maken krijgen waar niet mee valt te spotten en die tot andere dingen in staat is, druipen ze als honden met de staart tussen de benen af.
Zodra je met een grote bek bij hun kantoor langs gaat en ze sommeert jou niet meer lastig te vallen, anders zal je zien wat er gebeurt, hoor je nooit meer wat van ze.
Zeg alleen nooit wat je eventueel zou kunnen gaan doen, ze mogen geen bewijs hebben dat je ze met iets dergelijks bedreigd.
Zeg zoiets als,..als je mijn leven kapot maakt, weet ik niet waartoe ik in staat ben,...gewoon acteren.
echt,..geen sukkel daar heeft zin om voor zijn baas een pak slaag of erger op te lopen.
Ze hebben een systeem dat potentieele risico personen beter met rust gelaten kunnen worden.
Zij richten zich slechts op het bange kl00tjesvolk in de hoop dat ze betalen.
Het enige wat ze kunnen doen is je bang maken met rekeningen en dreigen met "alle gerechtelijke kosten komen voor uw rekening".
Zodra ze merken dat ze met een persoon te maken krijgen waar niet mee valt te spotten en die tot andere dingen in staat is, druipen ze als honden met de staart tussen de benen af.
Zodra je met een grote bek bij hun kantoor langs gaat en ze sommeert jou niet meer lastig te vallen, anders zal je zien wat er gebeurt, hoor je nooit meer wat van ze.
Zeg alleen nooit wat je eventueel zou kunnen gaan doen, ze mogen geen bewijs hebben dat je ze met iets dergelijks bedreigd.
Zeg zoiets als,..als je mijn leven kapot maakt, weet ik niet waartoe ik in staat ben,...gewoon acteren.
echt,..geen sukkel daar heeft zin om voor zijn baas een pak slaag of erger op te lopen.
Ze hebben een systeem dat potentieele risico personen beter met rust gelaten kunnen worden.