Hallo
Ik verkoop mijn GSM via ebay en ik heb nu een koper in Engeland.
Maar hij wil perse het geld overmaken naar eBay Transactions Office.
Nu heb ik eens gezocht naar eBay Transactions Office maar kan er niets over vinden.
Nu is mijn vraag bestaat het eBay Transactions Office?
en heeft ebay een dienst dat hun het geld ontvangen en zodra het pakketje verstuurt is het geld doorsturen naar mijn rekening nummer?
BVD
Ebay klant
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betaald krijgen via eBay Transactions Office
Re: Betaald krijgen via eBay Transactions Office
Natuurlijk bestaat het niet!
Waarschijnlijk hebben ze een nepwebsite, waarin het vertrouwen wordt gewekt dat het geld is overgemaakt naar eBay Transactions Office.
Jij gaat naar die website en ziet dat het geld is overgemaakt. Jij stuurt die telefoon op en komt later erachter, dat de website fake is en weg is je telefoon.
Ik zou zeggen mail ze eens en vertel ons wat je allemaal moet doen. Ik ben benieuwd. Grote kans, dat ze je naar een fakewebsite loodsen.
Waarschijnlijk hebben ze een nepwebsite, waarin het vertrouwen wordt gewekt dat het geld is overgemaakt naar eBay Transactions Office.
Jij gaat naar die website en ziet dat het geld is overgemaakt. Jij stuurt die telefoon op en komt later erachter, dat de website fake is en weg is je telefoon.
Ik zou zeggen mail ze eens en vertel ons wat je allemaal moet doen. Ik ben benieuwd. Grote kans, dat ze je naar een fakewebsite loodsen.
-
Re: Betaald krijgen via eBay Transactions Office
Zover ik dit kan zoeken vind ik alleen maar waarschuwingen over deze zogenaamde service. Mijn instinct zegt mij dan ook om zeker geen zaken te gaan doen met ze. Als ze gerenomeerd waren dan zou e-bay daar zeker melding van maken en zouden er op zijn minst websites van deze service zijn, en die zijn niet zo snel te vinden als de waarschuwingen.