LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betrefdt betaalde email,s

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
suusje

Betrefdt betaalde email,s

Ongelezen bericht door suusje »

hier bij wil ik een oproep plaatsen
over betaalde emails.

ik ben lid van diversen betaalde email,s verspreider,s
maar heb veel problemen met uit te laten betallen.
of nooit je geld krijgen.
wie kent dit probleem nog meer???

Gast

Re: Betrefdt betaalde email,s

Ongelezen bericht door Gast »

Oh, mijn god. Computers hadden nooit zo goedkoop moeten worden. Dit krijg je er nou van.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Kom op zeg, je gelooft toch zelf niet dat mensen jou geld gaan geven als jij hun rommel leest. Als je daar intrapt ben je echt te dom voor woorden.

Robintjah

Ongelezen bericht door Robintjah »

Ook ik ben lid van diverse email-programma's. Het idee is dat adverteerders aan de redactie betaalt om een aantal e-mail berichten aan hun leden te mogen versturen. De redactie stuurt dan een deel van de inkomsten door naar de lezer van het emailbericht. Wat is hier stom aan? :?:

Programma's als Euroclix, MoneyMiljonair, Surfrace, GoudEuro en OpnionBar betalen (bij mij) allemaal (over het algemeen binnen een redelijk termijn) uit. Ik heb slechte ervaringen met Eurodeals, maar Verdiennusnel staat ook op het punt om daarbij te komen.

twarco

Ongelezen bericht door twarco »

grijpjevoordeel betaalt ook niet uit

MithraMadness

Ongelezen bericht door MithraMadness »

Euroclix betaald snel uit, maar het duurt een eeuwigheid om voldoende crediet op te bouwen. Heb het maar opgezegd na eerste betaling

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

df

Gesloten