Aloa,
Ik ben sindskort overgestapt van Wanadoo ADSL Lite naar Family.
Ik ga binnenkort verhuizen en mogelijk is er op het nieuwe adres geen Wanadoo family verkrijgbaar.
Voordat ik wanadoo de opdracht gaf om de overstap te maken, wou ik graag weten of het contract dan eventueel zou vervallen.
De medewerker van de klantenservice zei dat het in deze situatie mogelijk was om ADSL op te zeggen indien ADSL op het nieuwe adres niet beschikbaar is.
Ik kan dit echter niet terugvinden in de voorwaarden.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Of een antwoord op?
mvg
Boggel
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] binnenkort verhuizen!
Re: binnenkort verhuizen!
Mijn ervaring is dat bij Wanadoo telefonisch alles mogelijk is, omdat het niet schriftelijk bevestigd is.
Dus stel je vraag nogmaals, per e-mail en vraag om een bevestiging.
Dus stel je vraag nogmaals, per e-mail en vraag om een bevestiging.
Re: binnenkort verhuizen!
Had je beter niet kunnen overstappen eigenlijk. Maar dat is al een beetje te-laat natuurlijk.
Kan zijn dat ze je 't jaar laten betalen. Je hebt het immers aangevraagd op dit adres en dat jij gaat verhuizen kan een ISP ook niets aan doen.
Kan zijn dat ze je 't jaar laten betalen. Je hebt het immers aangevraagd op dit adres en dat jij gaat verhuizen kan een ISP ook niets aan doen.