LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bundetegoedt kwijt!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Joepke

Bundetegoedt kwijt!

Ongelezen bericht door Joepke »

Heeft iemand van jullie ervaring met een opgebouwd bundeltegoed bij KPN (dongel)?
Ik ben ineens op mijn nieuw overzicht mijn opgebouwde tegoed van 793 Mb kwijt!
KPN verteld doodleuk dat je een opgebouwd tegoed na 1 maand gewoon kwijt bent? Mag dit zomaar?
Ik heb een contract afgesloten voor 400Mb per maand, doch op mijn nieuw overzicht is ook dit veranderd naar 80Mb, zonder mij op enige manier in kennis te stellen. Ik voel me dan ook behoorlijk opgelicht door KPN, is dit een reden om tussentijds mijn contract te beëindigen?

Ulbe

Re: Bundetegoedt kwijt!

Ongelezen bericht door Ulbe »

Zover ik weet is deze diefstal/flessentrekkerij legaal!,

Lees de algemene voorwaarden van KPN, er zijn maar weinig branches waar zo veel gestolen wordt als in de mobiele telefonie en internet, :twisted:

Ik hou me er buiten, alleen een pre-paid, en verder geen flauwe kul,

Mobiele telefoon bonnementen en dongel internet moet ik niks van hebben, ik heb thuis een vaste telefoon en internet,

Het komt bij u hier op neer dat u de 400 Mb gewoon moet gebruiken, anders bent u deze kwijt na 8 weken!, terwijl u deze wél heeft betaald!, :evil:

Stop met die dongel en ga over op vast internet, dan weet u tenslotte waar u aan toe bent, en u heeft minder kans op verassingen wanneer deze vaste internet en telefoon goed werkt,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten