het volgende probleem:
bij het aanzetten van de p.c. verschijnt het bureaublad met de versie IERLAND (heuvels en wolken) en de pictogrammen.
Tenminste zo was het tot nogtoe.
nu echter verschijnt eerst weer het bureaublad IERLAND, echter zonder de pictogrammen, kort daarna opent zich een wit bureaublad met de pictogrammen.
ik heb dus als het ware 2 bureaubladen.
wil echter weer op de eerstgenoemde situatie komen.
hoe los ik dit op ?
dank, chrustina
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bureaublad
Re: bureaublad
Ga naar Start -> configuratiescherm -> beeldscherm, het tabblad bureaublad en kies welk buroblad je wil hebben.
succes.
succes.
-
Ik zie dat je deze vraag ook al op een ander forum hebt gesteld en daar antwoorden krijgt die misschien bruikbaar zijn.
Maar als je daar na het stellen van je vraag verder niet op reageert kunnen ze je ook niet verder helpen en op een gegeven moment nemen ze ook geen moeite meer om je nog te helpen.
Maar als je daar na het stellen van je vraag verder niet op reageert kunnen ze je ook niet verder helpen en op een gegeven moment nemen ze ook geen moeite meer om je nog te helpen.
beste reageerders van 6 en 7 dezer.
het door u (6.11) gegeven advies heb ik al meerdere malen geprobeerd, maar het z.g. 2e bureaublad (wit met de pictogrammen)
krijg ik niet verwijderd, resp. de pict. weer in het gewenste bureaublad.
ik heb dus nogsteeds;
bureaublad (versie ierland) zonder pict., daarna bureaublad met de pict.
toch nog een advies ?
dank bij voorbaat, christina
het door u (6.11) gegeven advies heb ik al meerdere malen geprobeerd, maar het z.g. 2e bureaublad (wit met de pictogrammen)
krijg ik niet verwijderd, resp. de pict. weer in het gewenste bureaublad.
ik heb dus nogsteeds;
bureaublad (versie ierland) zonder pict., daarna bureaublad met de pict.
toch nog een advies ?
dank bij voorbaat, christina
-
Wat ik er van weet is dit/
Je hebt keuze uit 2 soorten bureaublad, een gewoon Windows bureablad en een blad met webinhoud. (dat is dus die witte die je niet wil)
Er is spyware die ongevraagd de windows bureaubald verwisselt met een webinhoud-blad tijdens het opstarten van de PC.
Je zal dus eerst de spyware moeten verwijderen die die doet en daarna kan het nodig zijn om hem handmatig terug te zetten.
Je hebt keuze uit 2 soorten bureaublad, een gewoon Windows bureablad en een blad met webinhoud. (dat is dus die witte die je niet wil)
Er is spyware die ongevraagd de windows bureaubald verwisselt met een webinhoud-blad tijdens het opstarten van de PC.
Je zal dus eerst de spyware moeten verwijderen die die doet en daarna kan het nodig zijn om hem handmatig terug te zetten.
beste uitgeslapen,
dank voor de snelle reactie. zal dit nog proberen.
laat t.z.t. van me horen, opzich is het niet onoverkomelijk natuurlijk om 2 bureaubladen te hebben.
nogmaals bedankt en vr. groeten christina
dank voor de snelle reactie. zal dit nog proberen.
laat t.z.t. van me horen, opzich is het niet onoverkomelijk natuurlijk om 2 bureaubladen te hebben.
nogmaals bedankt en vr. groeten christina
Download eens Ewido Security Suite een 15dagen trail en scan je pc hiermee
http://www.ewido.net/en/download/
http://www.ewido.net/en/download/