LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BVA auctions

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Binckhorst

BVA auctions

Ongelezen bericht door Binckhorst »

Ik heb op 18 december een beeldscherm voor een beveiligings-camera gekocht via de BVA veiling
samen met een set van drie horloges.

Ik kreeg enkele dagen later de rekening, die ik meteen voldaan heb.
De horloges werden nog dezelfde week geleverd, prima tot zo ver.

Het beeldscherm was er 2 januari nog niet en er stond op de service pagina bij het beeldscherm nog niet vermeld dat het was verzonden. Ik heb vervolgens via een contactformulier op de service pagina van BVA contact opgenomen.

Toen ik iets later ging kijken stond er op de servicepagina dat het was verzonden, dus maar even gewacht, want waarschijnlijk was het nu onderweg.

Op 10 januari nogmaals contact opgenomen, omdat het nog steeds niet geleverd was.

Tot op heden nog geen enkel bericht van BVA over de status van onze aankoop.
Er staat wel bij de service pagina:

Er loopt sinds 02-01-2015 een service verzoek
met referentie nummer K11-30585

Ik heb echter nog steeds niks gehoord.

Het is zeer frustrerend dat een bedrijf als BVA zijn klanten op een dergelijke manier behandeld, je kunt alleen via dat contactformulier met hen converseren, en zij laten de klant gewoon in zijn sop gaarkoken.

Dit riekt toch wel heel erg naar oplichting, ik heb betaald, 2 maal gevraagd waar mijn aankoop blijft, en BVA doet helemaal niets. Ik vraag me af of er meerdere mensen zijn die dezelfde ervaring met dit bedrijf hebben, en of we misschien onze krachten kunnen bundelen om hier wat aan te doen.

Captain Pervert

Re: BVA auctions

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Het is geen oplichting, waarom zou een grote onderneming als BVA auctions klanten gaan oplichten? Wat een onzin. Wat er aan de hand kan zijn is dat het druk is, of ze zijn lui, incompetent, of ze zijn het aan het uitzoeken, of ze hebben het vervoer uitbesteed aan een derde partij en daar is het druk, lui of incompetent.
Gewoon even geduld hebben. Wist je dat de consumentenbond ook anderhalve week de tijd nodig heeft om een mail te beantwoorden? Daar stond ik dus van te kijken.

Binckhorst

Ongelezen bericht door Binckhorst »

Beste Captain Pervert,
Je neemt het wel heel erg op voor BVA, werk jij daar of zo?
ik heb even naar je andere berichten gekeken, maar ook daar neem je het vaak op voor de incompetente bedrijven, maar dit terzijde.
Het is heel typisch dat nog dezelfde dag dat ik het bericht gepost heb op het radarforum, ik een mailtje krijg met de tekst dat ik binnen 2 dagen mijn product in huis zal hebben en zo niet moest ik direct contact opnemen. En inderdaad de volgende dag werd het geleverd.
Eind goed al goed?
Nee, ik vind dat je als bedrijf de consument niet zo kunt negeren, druk, lui en incompetente derden waar ze zaken mee doen is geen excuus en niet het probleem van de consument, maar hun probleem. en een mailtje beantwoorden hoeft geen weken te duren.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ik vind dat wij Nederlandse consumenten zure zeikerds aan het worden zijn en vertel graag de andere kant van het verhaal.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Dat er kennelijk zoveel incompetente bedrijven zijn zegt waarschijnlijk heel veel over ons Nederlanders. We zijn het immers zelf die voor al die bedrijven (en overheidsorganisaties, later we die ook niet vergeten) werken.

wieder

Ongelezen bericht door wieder »

toevallig vandaag mijn "gewonnen" items opgehaald. Gewoon, via BVA geboden. Geen problemen. Zelfs de vervoerder voor mijn andere items is ook al geregeld. Ik zie het probleem (nog) niet.

Gesloten