ik heb vorig jaar maart mijn kabelinternet opgezegd. cable wanadoo ontkent dit. cable wanadoo reageert niet op mijn brieven brieven waarin ik om uitleg vraag, ook niet op aangetekende. het vreemde is dat brieven van cable wanadoo naar mij wel altijd aan zouden komen maar brieven van mij naar wanadoo niet.
inmiddels heb ik een brief van een incasso bureau gekregen omdat ik weiger de rekeningen van na mijn opzegging te voldoen.
cable wanadoo is een criminele oplichters organisatie en ik waarschuw iedereen om niet met hen in zee te gaan! je komt er nooit meer vanaf!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] cable wanadoo reageert niet op post/aangetekende stukk
Re: cable wanadoo reageert niet op post/aangetekende stukk
Wanadoo zelf vindt het wel voldoende om hun klanten te mailen, andersom niet.
Smerig stelletje oplichters zijn het. Hopen dat ze snel failliet gaan.
Houdt uw automatische bankafschrijvingen goed in de gaten!
Smerig stelletje oplichters zijn het. Hopen dat ze snel failliet gaan.
Houdt uw automatische bankafschrijvingen goed in de gaten!
Dag Arjan,
Wanadoo is een bijna malafide bedrijf, uitsluitend gericht op geld verdienen over de ruggen van de klanten. Van service hebben ze nog nooit gehoord. Groeten, Ton.
Wanadoo is een bijna malafide bedrijf, uitsluitend gericht op geld verdienen over de ruggen van de klanten. Van service hebben ze nog nooit gehoord. Groeten, Ton.
AMG, waar baseer je dit op? graag feiten posten aub.
Dag Worff,
Neem gewoon eens de moeite om de vijf grote consumentensites te bezoeken, dan kom je daar vanzelf de feiten tegen!!! Groeten, Ton.
Neem gewoon eens de moeite om de vijf grote consumentensites te bezoeken, dan kom je daar vanzelf de feiten tegen!!! Groeten, Ton.