LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Capaciteits problemen bij @home
Capaciteits problemen bij @home
Hallo. ik heb breedband internet van @home en dat kost 47 euro per maand en dat nog niet eens met gratis bellen enzo maar tijdens de spitsuren en in het weekend klapt de download in tot soms onder de 50 kb!! wat normaal rond de 550 kb moet zijn. Upload blijft wel goed. @home geeft toe dat er problemen zijn maar kunnen de aantal klanten niet aan en zodoende zijn er capaciteits problemen maar @sloom denkt ach we hebben toch geen andere providers op die verotte kabel maar @sloom vergeet dat men nu adsl kan krijgen zonder dat je een abbonement nodig heb bij de kpn wat vroeger veel mensen heeft doen besluiten om kabel te nemen. Nu kreeg ik wel een maand gratis internet maar ik mailde hun terug dat ik geen geld hoef maar dat @home de problemen op moet lossen want ik wil gewoon een goede verbinding!! Dit bewijst al maar te meer dat @home een brakke overvolle netwerk heeft.
ik ben nu bezig om een adsl pakket uit te zoeken met telefonie. @sloom blijft zwaar achter lopen en hun netwerk is ook zeer brak!
Op diverse forums klagen veel mensen over instorten van de download snelheid en soms is internetten niet eens mogelijk! en @home slaapt vrolijk verder.
Oja voordat iedereen begint over spyware ect ect dat is allemaal oke hier en het probleem is met 3 pc's en getest met en zonder router. Bovendien klaagt half zwolle hierover.
Ik zelf woon in de nieuwbouwwijk stadshagen in zwolle. Dit probleem duurt al6 weken!!
Wie heeft hier nog meer last van?
Groeten,
ik ben nu bezig om een adsl pakket uit te zoeken met telefonie. @sloom blijft zwaar achter lopen en hun netwerk is ook zeer brak!
Op diverse forums klagen veel mensen over instorten van de download snelheid en soms is internetten niet eens mogelijk! en @home slaapt vrolijk verder.
Oja voordat iedereen begint over spyware ect ect dat is allemaal oke hier en het probleem is met 3 pc's en getest met en zonder router. Bovendien klaagt half zwolle hierover.
Ik zelf woon in de nieuwbouwwijk stadshagen in zwolle. Dit probleem duurt al6 weken!!
Wie heeft hier nog meer last van?
Groeten,
Re: Capaciteits problemen bij @home
hallo
ik woon in limburg en heb sinds 8 a 9 weken dezelfde problemen met @home.
3 weken bijna geen verbinding gehad, kon geen e-mails versturen ( maar wel ontvangen)
heb zeker 10 x gebeld met @home, maar steeds weer hetzelfde verhaal: modem resetten, spyware, ethernetkabel.
monteur langs geweest: bleek dat het signaal niet stabiel was.
na een 3 weken leek het probleem opgelost.
maar nu is het vaak zoooooooo traag, dat het niet meer leuk is.
e-mails van 3 dagen geleden komen opeens binnen.
ik heb nu 2 jaar @home.
heb hier voorheen nooit problemen mee gehad, tot 2 maanden geleden.
volgens mij komt het omdat @home er ook telfonie erbij heeft genomen, wat het net behoorlijk overbelast.
heb in ieder geval mijn contrakt beeindigdper 1 februarie.
@home heeft geen oplossing voor dit probleem op korte termijn !!!
klantenservice is ook ver te zioeken bij @home.
toen ik de 6e keer belde werd al gezegd : u heeft gisteren ook al gebeld !!!!
geen @home meer !!!!!!
ik woon in limburg en heb sinds 8 a 9 weken dezelfde problemen met @home.
3 weken bijna geen verbinding gehad, kon geen e-mails versturen ( maar wel ontvangen)
heb zeker 10 x gebeld met @home, maar steeds weer hetzelfde verhaal: modem resetten, spyware, ethernetkabel.
monteur langs geweest: bleek dat het signaal niet stabiel was.
na een 3 weken leek het probleem opgelost.
maar nu is het vaak zoooooooo traag, dat het niet meer leuk is.
e-mails van 3 dagen geleden komen opeens binnen.
ik heb nu 2 jaar @home.
heb hier voorheen nooit problemen mee gehad, tot 2 maanden geleden.
volgens mij komt het omdat @home er ook telfonie erbij heeft genomen, wat het net behoorlijk overbelast.
heb in ieder geval mijn contrakt beeindigdper 1 februarie.
@home heeft geen oplossing voor dit probleem op korte termijn !!!
klantenservice is ook ver te zioeken bij @home.
toen ik de 6e keer belde werd al gezegd : u heeft gisteren ook al gebeld !!!!
geen @home meer !!!!!!
Re: Capaciteits problemen bij @home
Ik zit al vanaf het begin bij @home eerste 10.000 gebruikers en heb zelf nu ook sinds een maand of 2 niets dan problemen.
Houdt ook volgens verband met het geflopte Voip, ze konden het aantal gebruikers al niet meer aan.
Maar ik ben er overmorgen vanaf overgestapt naar adsl2 goedkoper en een keer zo snel.
@sloom bedankt dat jullie de keus al voor mij gemaakt hebben om over te stappen. En vooral zo daargaan met valse beloften
Houdt ook volgens verband met het geflopte Voip, ze konden het aantal gebruikers al niet meer aan.
Maar ik ben er overmorgen vanaf overgestapt naar adsl2 goedkoper en een keer zo snel.
@sloom bedankt dat jullie de keus al voor mij gemaakt hebben om over te stappen. En vooral zo daargaan met valse beloften
Re: Capaciteits problemen bij @home
Hoi, Ook ik woon in Zwolle, Stadshagen. Sinds bijna drie weken heb ik dezelfde problemen. Ik heb inmiddels ook al contact met iemand anders die ook dezelfde problemen heeft. Volgens Athome ligt het aan het router, maar inmiddels is alwel duidelijk dat het dat niet is. Ik heb nu wederom de helpdesk ingeschakeld.
Het zou mooi zijn als meer mensen reageren en we onze krachten kunnen bundelen!!!
Het zou mooi zijn als meer mensen reageren en we onze krachten kunnen bundelen!!!
Re: Capaciteits problemen bij @home
Kijk allemaal ff op www.troublesathome.nl , staan er genoeg met problemen.
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: Capaciteits problemen bij @home
Ach, je merkt soms dat er in de spitsuren wat vertraging is, en dat enkele weken lang, maar daarna is het weer pijlsnel. Je merkt wel dat ze er mee bezig zijn.
Verder niks te klagen over @home, werkt perfect, ken genoeg mensen die daar tevreden klant zijn. Maar ja.
Verder niks te klagen over @home, werkt perfect, ken genoeg mensen die daar tevreden klant zijn. Maar ja.
Re: Capaciteits problemen bij @home
Tja..ik heb ze wederom gebeld. Uploadsnelheid blijft perfect 85-90 maar de download om te huilen. Nu willen ze dat ik een kabel koop om mijn router ertussenuit te halen en de pc aan het modem koppel.
Wie vindt dit een juiste oplossing??
Ze willen niet eens kijken of er misschien iets aan hun verbinding hapert.
Overigens..troublesathome ken ik.....radar wil soms beter helpen!!!
Wie vindt dit een juiste oplossing??
Ze willen niet eens kijken of er misschien iets aan hun verbinding hapert.
Overigens..troublesathome ken ik.....radar wil soms beter helpen!!!
Re: Capaciteits problemen bij @home
Yihaa, vanmiddag mijn adsl binnengekregen.
Weg met @sloom betaal nu minder en heb net speedtest gedaan
9,78 Mbit down 1 Mbit up
Heerlijk dat is een verademing na die trage bagger van @sloom de laatste tijd.
Was je verbinding eerder wel goed.
Weg met @sloom betaal nu minder en heb net speedtest gedaan
9,78 Mbit down 1 Mbit up
Heerlijk dat is een verademing na die trage bagger van @sloom de laatste tijd.
Geen goede oplossing kost je geld, het ligt altijd aan een ander bij @home.Nu willen ze dat ik een kabel koop om mijn router ertussenuit te halen en de pc aan het modem koppel.
Wie vindt dit een juiste oplossing??
Was je verbinding eerder wel goed.