Ik heb internet via wanadoo, en heb casema hiervoor een automatische afschrijving gegeven.
Nu hebben ze deze maand nog niet afgeschreven. Ik bel hun op en zij zeggen het ligt aan de bank. De bank zegt dat dat helemaal niet waar is en dat het aan casema ligt. Als ik niet oplet (omdat het automatisch gaat) loopt het dus aardig op. Hebben meer mensen hier last van met casema/wanadoo????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] casema betaling internet
Re: casema betaling internet
Geen ervaring hiermee.
Wel ben ik benieuwd hoe je dit nu hebt opgelost of gaat oplossen?
Misschien is het verstandig om maar even zelf het verschuldigde bedrag over te maken.
Dit om te voorkomen dat Casema je afsluit vanwege een betalingsachterstand. Het is niet eerlijk, maar voorkomen is beter dan genezen.
Wel ben ik benieuwd hoe je dit nu hebt opgelost of gaat oplossen?
Misschien is het verstandig om maar even zelf het verschuldigde bedrag over te maken.
Dit om te voorkomen dat Casema je afsluit vanwege een betalingsachterstand. Het is niet eerlijk, maar voorkomen is beter dan genezen.
Re: casema betaling internet
Casema heeft grote problemen met factureren.Bij mij bijv. is nog geen cent afgeschreven sinds de dag dat ik een internet aansluiting van ze heb.Dat was op 2 juli 2005.Bij navraag kon men mij niet zeggen wanneer dit probleem opgelost zou zijn.Ik moest het bedrag maar reserveren,was het advies.Ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat een bedrijf niet kan factureren maar Casema maakt dit werkelijkheid.Zo komen ze niet uit de kosten,zou je zeggen.Jawel hoor.Geen probleem.Dan reken je bij andere klanten toch gewoon de maandbedragen dubbel.Lees maar eens op de diverse forums wat een narigheid Casema veroorzaakt.Ik wens een ieder die met hen te maken heeft veel kracht en wijsheid