LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Casema facturatie waardeloos

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rwitkamp

Casema facturatie waardeloos

Ongelezen bericht door rwitkamp »

Dramatisch is het! Januari 2006 trok ik zelf bij Casema aan de bel omdat er al een tijd niets meer werd afgeschreven van mijn rekening. Het had te maken met de overgang naar een nieuw systeem, werd me verteld. In maart 2006 kreeg ik een factuur van € 1031,-, veel en veel te hoog want in mijn berekening kwam ik uit op € 660,-. Klantenservice gebeld en die zeiden na een gesprek van een half uur 'ja meneer, u heeft gelijk, we gaan het corrigeren'. Nou, dat is tot op de dag van vandaag niet gebeurd. Ik kreeg vlak daarna een herinnering voor de € 1031,-, weer gebeld, zou gecorrigeeerd worden. Vervolgens fout gecorrigeerd, nl. naar € 850,-. Brieven gestuurd, faxen gestuurd, mailtjes gestuurd... niets hielp. Todat ik 2 maanden terug een dreigbrief kreeg. Ik moest de € 1031,- gaan betalen, want anders zouden ze me afsluiten. Weer gebeld, brieven gestuurd, faxen gestuurd, keer op keer uitgelegd hoe ik aan mijn berekening kwam. brieven aan directie Casema, faxen aan de Holding, alles geprobeerd. Ik krijg gewoon geen reaktie! Ik wordt niet goed, tot nu toe ben ik nog niet afgesloten. Hopelijk zijn ze daar net zo traag mee als met reageren op brieven, mailtjes en faxen. Ben ik de enige met dit soort problemen? Ik voel er veel voor om het maar uit handen te geven aan een advocaat, want wachten totdat ze de stekker eruit trekken voel ik weinig voor.

resp00112469

Re: Casema facturatie waardeloos

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Ha ha alweer, ze schijnen het daar nog steeds niet geleerd te hebben!
Uw situatie is een copie van de mijne destijds. Bij mij duurde het meer dan een jaar en afsluiten is bij hen ook niet vreemd. Er volgt vanzelf wel een aanmaning van I.Justitia met extra kosten. Dus kijk hier niet vreemd van op.
Ik heb eens een mailtje gestuurd naar J Ronhaar van www.coax.nl en die had het voor mij binnen 1 week uitstekend opgelost en sindsdien heb ik geen problemen meer ondervonden.
Ik zou zeggen, leg daar Uw probleem voor en ik weet zeker dat het goed komt. Laat even weten hoe het afloopt.

Vr. Gr. Hans.

Gesloten