LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Casema internetaansluiting
Casema internetaansluiting
Wie heeft er ook klachten over de afhandeling zeer trage afhandeling van de aanvraag voor een aansluiting van "Internet via de kabel"
Re: Casema internetaansluiting
Suggestie; zoek een andere kabelexploitant. De aansluiting verliep bij ons prima, maar bij afsluiting, na terugzending van het modem werd 2 maanden later de borg ad f 500 van onze rekening geschreven, geheel onterecht dus, dit was augustus en tot op heden hebben wij nog steeds ons geld niet terug na tientallen telefoontjes en emails. Zij werken alleen volgens hun protocol (dus niet geregistreerd is niet ontvangen) en als klant kun je naar de centen fluiten.
Re: Casema internetaansluiting
helaas heb ik hetzelfde probleem met casema ze laten je erg makkelijk in de kou staan.
zelfs na verhuizing is het mogelijk dat ondanks hun belofte dat je internet aansluiting mee verhuisd je er dus rekening mee moet houden dat ze je abbonnement gewoon opzeggen.
ze hebben een monopoliepositie en voor een andere kabelaansluiting zul je altijd bij hun moeten zijn.
zelfs de afschrijvingen voor verhuiskosten berekenen ze gewoon door.
ik heb het vermoeden dat het bedrijf gewoon doet wat ze zelf willen en geen oog hebben voor de klant.
ik heb zelfs het idee dat ze zelf vinden dat de aanbieder koning is i.p.v klant is koning.
zelfs na verhuizing is het mogelijk dat ondanks hun belofte dat je internet aansluiting mee verhuisd je er dus rekening mee moet houden dat ze je abbonnement gewoon opzeggen.
ze hebben een monopoliepositie en voor een andere kabelaansluiting zul je altijd bij hun moeten zijn.
zelfs de afschrijvingen voor verhuiskosten berekenen ze gewoon door.
ik heb het vermoeden dat het bedrijf gewoon doet wat ze zelf willen en geen oog hebben voor de klant.
ik heb zelfs het idee dat ze zelf vinden dat de aanbieder koning is i.p.v klant is koning.
Re: Casema internetaansluiting
Geachte redactie,
In oktober 2000 ging ik verhuizen en heb opverzoek van Casema een verhuisbericht verstuurt voor de tijdelijke opzegging van mijn kabelinternetaansluiting. Met de mededeling dat ik op mijn nieuwe adres, in dezelfde woonplaats, vanaf 1 januari 2001 weer graag een internet aansluiting wilde hebben.Ondertussen is netjes mijn abonnement stop gezet. Door de drukte van het verhuizen en de feestdagen heb ik geen aandacht meer aanbesteed aan een nieuw abonnement totdat er half januari fl 500,- van mijn rekening was afgeschreven.Bij navraag bij Casema was dat vanwege de niet terug gezonden modem. Met de mededeling dat ik graag weer internet wilde hebben op mijn nieuwe adres en daarvoor de modem niet had terug gestuurd, kreeg ik te horen dat het op mijn nieuwe adres NIET mogelijk was om een nieuwe aansluiting te krijgen omdat dit een nieuwbouw huis was. Om die reden zouden ze mij een retour enveloppe toesturen zodat ik de modem terug kon sturen zodat ik mijn fl 500,- weer terug zou krijgen. Eind februari had ik nog steeds niets ontvangen en heb weer gebeld, ze zouden het meteen gaan regelen. Niet dus !. Tussen maart en mei heb ik nog een aantal keren gebeld waarbij ik eerst 45 min heb moeten wachten totdat ik iemand aan de telefoon kreeg en daarna 5 of 6 keer ben door geschakeld omdat "iemand anders hier over gaat". In middels heb ik zonder de modem op te sturen mijn fl 500,- weer terug ontvangen, met de gedachte dan komt de beloofde enveloppe ook wel snel. Niet dus. Eind mei weer gebeld waar de retour enveloppe bleef. Nu hadden ze de mededeling dat het sinds kort wel mogelijk was om op mijn nieuwe adres een internet aansluiting te krijgen, er zou inmiddels al een brief zijn verstuurd en met een week of 2 zou ik hier over terug gebeld worden. Inderdaad na een week kreeg ik een brief met het bericht dat het mogelijk was om weer een internet aansluiting te krijgen er stond alleen niet bij dat men contact met mij zouden opnemen, wat dus ook niet is gebeurd. Niet dat ik op een nieuw abonnement zat te wachten, inmiddels heb ik al een ander abonnement. Na mijn vakantie in Julie ga ik maar weer eens bellen hoe het zit met de retour enveloppe, nu krijg ik te horen dat ik mijn abonnement eerst schriftlijk moet opzeggen en dat het dan allemaal goed gaat komen. Ik heb dezelfde dag nog een fax gestuurd. Ik krijg nog steeds geen retour eveloppe totdat er half sepember abonnementsgeld van mijn rekening wordt afgeschreven. Weer gebeld met casema en krijg nu te horen dat ik een opzeg termijn heb van 3 maanden, dus ik moet nog betalen tot en met oktober. Op de vraag hoe het kan dat als ik vanaf november 2000 al geen internet meer heb en dus ook geen abonnements kosten heb betaald, er in september en oktober 2001 ineens weer abonnement geld van mijn rekening wordt afgeschreven, dit begreep men ook niet en men kon er verder ook niets aandoen. Hierna heb ik zelf de modem maar opgestuurd en mijn bank gevraagd om het geld terug te storten op mijn rekening.Hierna had ik gehoopt er eindlijk van af te zijn totdat ik vorige week (half februari 2002)een brief krijg van een incasso bureau met de mededeling de factuur, met de nodige extra kosten, te betalen binnen 8 dagen . Dit bureau heeft een telefoonnummer vermeld waarop men kan bellen voor meer informatie, dit heb ik inmiddels 3 keer gedaan. Hierbij krijg ik een keuze menu waarin ik aan kan geven om terug gebeld te worden of zelf terug bellen. Ik heb tot 3 keer toe mijn gegevens achter gelaten en heb tot op heden nog niets vernomen. Misschien dat iemand mij kan vertellen wat ik nu kan doen, ben in ieder geval niet van plan om de rekening te betalen.
In oktober 2000 ging ik verhuizen en heb opverzoek van Casema een verhuisbericht verstuurt voor de tijdelijke opzegging van mijn kabelinternetaansluiting. Met de mededeling dat ik op mijn nieuwe adres, in dezelfde woonplaats, vanaf 1 januari 2001 weer graag een internet aansluiting wilde hebben.Ondertussen is netjes mijn abonnement stop gezet. Door de drukte van het verhuizen en de feestdagen heb ik geen aandacht meer aanbesteed aan een nieuw abonnement totdat er half januari fl 500,- van mijn rekening was afgeschreven.Bij navraag bij Casema was dat vanwege de niet terug gezonden modem. Met de mededeling dat ik graag weer internet wilde hebben op mijn nieuwe adres en daarvoor de modem niet had terug gestuurd, kreeg ik te horen dat het op mijn nieuwe adres NIET mogelijk was om een nieuwe aansluiting te krijgen omdat dit een nieuwbouw huis was. Om die reden zouden ze mij een retour enveloppe toesturen zodat ik de modem terug kon sturen zodat ik mijn fl 500,- weer terug zou krijgen. Eind februari had ik nog steeds niets ontvangen en heb weer gebeld, ze zouden het meteen gaan regelen. Niet dus !. Tussen maart en mei heb ik nog een aantal keren gebeld waarbij ik eerst 45 min heb moeten wachten totdat ik iemand aan de telefoon kreeg en daarna 5 of 6 keer ben door geschakeld omdat "iemand anders hier over gaat". In middels heb ik zonder de modem op te sturen mijn fl 500,- weer terug ontvangen, met de gedachte dan komt de beloofde enveloppe ook wel snel. Niet dus. Eind mei weer gebeld waar de retour enveloppe bleef. Nu hadden ze de mededeling dat het sinds kort wel mogelijk was om op mijn nieuwe adres een internet aansluiting te krijgen, er zou inmiddels al een brief zijn verstuurd en met een week of 2 zou ik hier over terug gebeld worden. Inderdaad na een week kreeg ik een brief met het bericht dat het mogelijk was om weer een internet aansluiting te krijgen er stond alleen niet bij dat men contact met mij zouden opnemen, wat dus ook niet is gebeurd. Niet dat ik op een nieuw abonnement zat te wachten, inmiddels heb ik al een ander abonnement. Na mijn vakantie in Julie ga ik maar weer eens bellen hoe het zit met de retour enveloppe, nu krijg ik te horen dat ik mijn abonnement eerst schriftlijk moet opzeggen en dat het dan allemaal goed gaat komen. Ik heb dezelfde dag nog een fax gestuurd. Ik krijg nog steeds geen retour eveloppe totdat er half sepember abonnementsgeld van mijn rekening wordt afgeschreven. Weer gebeld met casema en krijg nu te horen dat ik een opzeg termijn heb van 3 maanden, dus ik moet nog betalen tot en met oktober. Op de vraag hoe het kan dat als ik vanaf november 2000 al geen internet meer heb en dus ook geen abonnements kosten heb betaald, er in september en oktober 2001 ineens weer abonnement geld van mijn rekening wordt afgeschreven, dit begreep men ook niet en men kon er verder ook niets aandoen. Hierna heb ik zelf de modem maar opgestuurd en mijn bank gevraagd om het geld terug te storten op mijn rekening.Hierna had ik gehoopt er eindlijk van af te zijn totdat ik vorige week (half februari 2002)een brief krijg van een incasso bureau met de mededeling de factuur, met de nodige extra kosten, te betalen binnen 8 dagen . Dit bureau heeft een telefoonnummer vermeld waarop men kan bellen voor meer informatie, dit heb ik inmiddels 3 keer gedaan. Hierbij krijg ik een keuze menu waarin ik aan kan geven om terug gebeld te worden of zelf terug bellen. Ik heb tot 3 keer toe mijn gegevens achter gelaten en heb tot op heden nog niets vernomen. Misschien dat iemand mij kan vertellen wat ik nu kan doen, ben in ieder geval niet van plan om de rekening te betalen.
Re: Casema internetaansluiting
Heeft iemand ooit die Fl.500,- oftewel 225 Euro teruggekregen?
Re: Casema internetaansluiting
Ik heb nadat ik de mailserver van Casema had platgemaild, binnen enkele dagen mijn geld (225,--) terug!
Tip voor JF Kremers: NOOIT AAN BEGINNEN!! Zie elders op dit forum voor mijn verhaal.
SARKAAR
Tip voor JF Kremers: NOOIT AAN BEGINNEN!! Zie elders op dit forum voor mijn verhaal.
SARKAAR