Graag, maar ook teleurgesteld, stellen wij u op de hoogte van ons conflict met Casema.
Ons conflict ligt als volgt:
Via de website van Casema hebben wij in de maand juni van dit jaar een verzoek ingediend tot het aansluiten van het internetpakket Casema Multi en tevens tot het aansluiten van Digitale telefonie. Daar de installatiedatum in ons plotseling verkregen vakantie lag hebben wij tijdig, alvorens de Casema een aankondiging verstuurd heeft, hier telefonisch melding van gemaakt met het verzoek tot drie dagen uitstel, van 12 naar 15 augustus.
Thuis gekomen van onze vakantie bleek dat de verandering niet was doorgevoerd, aangezien er een brief van Casema in de bus lag, met de aankondiging van de komst van de monteur op 12 augustus, gedateerd na eerder genoemd telefoongesprek. De installatie heeft dus niet plaats kunnen vinden op 12 of 15 augustus.
Hierdoor hebben wij geruime tijd niet de beschikking gehad over het gebruik van internet (1 maand) en vaste telefoon (1,5 maand).Ons inziens hebben wij onze uiterste best gedaan en laat Casema grove steken vallen als het gaat om klantenservice.
Tot op heden is er niet gereageerd op onze klacht verzonden per klachtenformulier via de website van Casema op 13 augustus 2005 en op onze (aangetekende) klachtenbrieven verstuurd op 10 Oktober 2005.
Op het onderstaande URL vindt u een brief welke aan verschillende functionarissen binnen Casema is verstuurd en een chronologische lijst van alle contactmomenten. Zoals u zult lezen in de bijlage worden we steeds weer opnieuw verrast met onaangevraagde, bindende, diensten van Casema, niet nagekomen afspraken etc etc. Tot 31 Oktober lopen we nog steeds het risico om ons nieuw verworven telefoonverbinding wederom kwijt te raken. En het zou ons niet verbazen als er binnenkort weer een Casema spook-aanmeldingsbrief bij ons op de deurmat belandt.
Het is daad werkelijk een ramp de Casema klanten-klachten "service".
Wij raden iedereen ten zeerste af om op dit moment met Casema in zee te gaan. Totdat Casema haar serviceniveau en klachtenbehandeling heeft verbeterd.
Met vriendelijke groet,
Vliet-Venema
Soesterberg
http://home.wanadoo.nl/alexandravenema/ ... casema.htm
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Casema klanten/klachten "service"
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 okt 2005 22:41
Re: Casema klanten/klachten "service"
vorige maand ook al op dit forum over de zeer slechte klachten service van Casema geschreven.
Er is maar 1 ding dat helpt (en op zich is dat triest): de ombudsman van de Gooi en Eemlander inschakelen.
Na maanden ergernis deed ik dat vorige maand , er kwam een stuk in de krant en men reageerde binnen een dag!
Al mijn klachten werden onmiddellijk opgelost!
Er is maar 1 ding dat helpt (en op zich is dat triest): de ombudsman van de Gooi en Eemlander inschakelen.
Na maanden ergernis deed ik dat vorige maand , er kwam een stuk in de krant en men reageerde binnen een dag!
Al mijn klachten werden onmiddellijk opgelost!