| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CASEMA
CASEMA
Februari j.l. een aquisiteur van CASEMA aan de deur gekregen,welke met een prettig voorstel kwam m.b.t. internet en telefonie (combi pakket ). Aangezien wij niet geheel tevreden waren over onze vorige provider dacht ik een goede zet te doen,maar helaas. De verkoper garandeerde mij dat ik qua vebindingsnelheid er niet op achteruit zou gaan,dus de koop was snel beklonken. dit was niet om goedkoper uit te zijn,want er is geen verschil in kosten. Nu blijkt dat mijn snelheid is gehalveerd en raad CASEMA mij aan om een ander en jawel DUURDER pakket te nemen om op zelfde snelheid te komen. Dit zijn naar mijn inzien malafide praktijken,zeker gezien de reclame campagne momenteel. Wat is hier tegen te doen,ik heb nl wel een jaarcontract getekend. U bent gewaarschuuwd. NIET DOEN
Re: CASEMA
Eigen schuld. Had je maar eerst via internet moeten uitzoeken wat de verschillende pakketten inhouden.
De verkopers zullen je alleen het goedkoopste pakket aanbieden, wat ook de laagste snelheid heeft.
De verkopers zullen je alleen het goedkoopste pakket aanbieden, wat ook de laagste snelheid heeft.