LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CHATTEN HUISVRIEND!!!
CHATTEN HUISVRIEND!!!
Heel veel mensen hebben door gebrek aan contacten hun heil gezocht via een chat, de chat voor vele een nieuwe huisvriend(in) kunnen praten met mensen die hun lot begrijpen, gewoon een praatje, lachen, zelfs huwelijke komen uit de chats voort, ook helaas haat en nijd, en ruzies, maar wegen niet op aan de vreugde die mensen via de chat ervaren, MSN begon door negatieve publiciteit tuurlijk zijn we het niet eens dat mensen minder jarig kinderen voor andere doeleinde zoeken, zeker niet, maar door de enkeling word wel vreugde van andere weg gehaald, medio augustus 2004 de volgende chat weg, WANADOO in een tijd vak van 3 weken Nederlands bekende chat, weg.Weer vrienden weg, weer terug in de eenzaamheid, gelukkig heb ik met een aantal andere deze chat kunnen door starten wel via via, maar ben eerlijk Wanadoo-chat moet met Wanadoo zijn, want er is maar een Wanadoo-chat, mensen die ook de huisvriend missen vraag ik om een reaktie, WANADOO-Chat moet gewoon weer WANADOO-CHAT WORDEN!!!!
Re: CHATTEN HUISVRIEND!!!
Get a life
( en Wanadoo sux ook)
( en Wanadoo sux ook)
lieve sky,
ik ben het helemaal met je eens...
laat wanadoo chat terugkomen...en weer worden zoals het was
kusssssssssssss sarina
ik ben het helemaal met je eens...
laat wanadoo chat terugkomen...en weer worden zoals het was
kusssssssssssss sarina
Yep de sky ben het helemaal met je eens.
Heb zelf vele vrienden en vriendinnen via wanadoo chat leren kennen, zelfs een aantal hechte, waardevolle vriendschappen.
Niet dat ik gebrek had aan vrienden/mensen om me heen, maar toch.
Het is inderdaad voor velen contact met de buitenwereld, ik denk onder andere aan mensen die aan een rolstoel, door ziekte/handicap aan huis gebonden zijn. Ook mensen die 's nachts niet kunnen slapen.
Zij loggen dan in op wanadoo chat en er is dan meestal een luisterend oor, iemand die even praatje maakt.
Wanadoo chat helpt bij eenzaamheid voor velen.
Daarom hoop ik van ganser harte dat we voort kunnen blijven gaan met wanadoo chat, met op zijn tijd een lach én een traan.
Marilinde
Heb zelf vele vrienden en vriendinnen via wanadoo chat leren kennen, zelfs een aantal hechte, waardevolle vriendschappen.
Niet dat ik gebrek had aan vrienden/mensen om me heen, maar toch.
Het is inderdaad voor velen contact met de buitenwereld, ik denk onder andere aan mensen die aan een rolstoel, door ziekte/handicap aan huis gebonden zijn. Ook mensen die 's nachts niet kunnen slapen.
Zij loggen dan in op wanadoo chat en er is dan meestal een luisterend oor, iemand die even praatje maakt.
Wanadoo chat helpt bij eenzaamheid voor velen.
Daarom hoop ik van ganser harte dat we voort kunnen blijven gaan met wanadoo chat, met op zijn tijd een lach én een traan.
Marilinde
nou, ik vind dat t helemaal uit de hand loopt met dat geinternet, je ziet geen kind meer op straat spelen, alles via msn en weet ik veel wat, relaties die veel te snel onstaan en mislukken huwelijken die naar de gort gaan.. maar dat heet vooruitgang geloof ik..ik hou mn hart vast voor de toekomst als alles per pc gaat...een hoop menselijkheid gaat dan weg en dat is er al zoveel in deze maatschappij...zelf probeer ik niet te veel gebruik te maken van de pc, omdat ik zelf dacht verslaafd te zijn geworden aan chatten, terwijl ik 6 jaar geleden niet eens wist wat dat was...Nogmaals leuk spul allemaal, maar of t goed is laat ik in t midden, dat zal de toekomst uitwijzen..de groeten allemaal...
Lieve Sky,
ik ben het ook helemaal met je eens. het was altijd zo gezellig op wanadoo chat, ik heb er veel nieuwe mensen leren kennen. Gewoon ff gezellig een praatje maken, lekker geinen op z'n tijd, maar ook hele serieuze gesprekken. Ik hoop dat de chat weer vlug terug komt want we missen nu een heleboel mensen daar die er eerst ook altijd waren.
liefs Sweety
ik ben het ook helemaal met je eens. het was altijd zo gezellig op wanadoo chat, ik heb er veel nieuwe mensen leren kennen. Gewoon ff gezellig een praatje maken, lekker geinen op z'n tijd, maar ook hele serieuze gesprekken. Ik hoop dat de chat weer vlug terug komt want we missen nu een heleboel mensen daar die er eerst ook altijd waren.
liefs Sweety
hoi de sky je heb gelijk ik hoop dat wanadoo weer terug komt ruzie "waren er ook maar ook veel gelachen
wanadoochat is inderdaad voor velen de vriend in stille en soms moeilijke tijden.ik spreek uit wervaring want chatten heeft mij ook een aantal leuke kennissen opgeleverd.toch zou er in sommige gevallen echt harder opgetreden moeten worden tegen sfeerverziekers.het valt niet mee om een meute als op de chat in het gareel te houden.daarom moet iedereen zich ervan bewust worden dat dit fenomeen net zo snel kan verdwijnen als het onstaan is.verantwoordelijkheid heet zoiets.ik ben blij met wanadoo.
Hoi Sky,
Ben het met je eens dat het erg jammer is dat de wanadoo-chat gestopt is. Ik kom er al wat jaartjes hoorde er zowat bij de inventaris. Heb er genoeg meegemaakt hele leuke dingen. maar zo nu en dan ook minder leuke. In iedergeval heb ik er veel plezier aan om daar zo nu en dan eens binnen te vallen om gezellig te chatten. Helaas is dat dus niet meer mogelijk en in een korte tijd heeft wanadoo besloten om de chat te stoppen zonder een naar mijn idee echte poging om de chat te behouden. Gewoon sluiten die hap en de reden ??? niet echt duidelijk zal wel bezuinigingen zijn denk ik dan of is het de controle die ze zoals ze beweren niet kunnen waarborgen. Ik kan alleen maar hopen tesamen met de andere wanadoo-chatters dat ze alsnog beslissen om de chat weer te activeren zodat we daar wee rgezellig kunnen chatten en wat betreft die controle er zijn vaste chatters die bereid zijn om als toezichthouder erop toe te zien dat alles netjes blijft, nou als wanadoo daar geen gebruik van wil maken zal er vast wel een andere reden zijn dat de chat gesloten is.
groetjes Yke
Ben het met je eens dat het erg jammer is dat de wanadoo-chat gestopt is. Ik kom er al wat jaartjes hoorde er zowat bij de inventaris. Heb er genoeg meegemaakt hele leuke dingen. maar zo nu en dan ook minder leuke. In iedergeval heb ik er veel plezier aan om daar zo nu en dan eens binnen te vallen om gezellig te chatten. Helaas is dat dus niet meer mogelijk en in een korte tijd heeft wanadoo besloten om de chat te stoppen zonder een naar mijn idee echte poging om de chat te behouden. Gewoon sluiten die hap en de reden ??? niet echt duidelijk zal wel bezuinigingen zijn denk ik dan of is het de controle die ze zoals ze beweren niet kunnen waarborgen. Ik kan alleen maar hopen tesamen met de andere wanadoo-chatters dat ze alsnog beslissen om de chat weer te activeren zodat we daar wee rgezellig kunnen chatten en wat betreft die controle er zijn vaste chatters die bereid zijn om als toezichthouder erop toe te zien dat alles netjes blijft, nou als wanadoo daar geen gebruik van wil maken zal er vast wel een andere reden zijn dat de chat gesloten is.
groetjes Yke
Van mij mag wanadoochat blijven.
zo leer je mensen kennen,en vrienden maken en is een goede vorm van vrije tijdsbesteding
zo leer je mensen kennen,en vrienden maken en is een goede vorm van vrije tijdsbesteding
Het zijn gewoon een stelletje slappe zakken bij wanadoo die graag heel snel veel geld willen verdienen zonder er veel moeite voor te hoeven doen. Het is al enige jaren duidelijk dat het bergafwaarts gaat met wanadoo chat, er zijn een aantal jaren geleden al zat klachten ingediend over sommigen hun gedrag op wanadoo, doodsbedreigingen, met ziektes smijten en noem maar op, maar er wordt niks aan gedaan, wanadoo reageert niet.
De operators die de chat onder controle moeten houden, zijn er nooit, of communiceren niet met elkaar, één operator geeft een ban en de andere haalt hem er zonder vragen weer vanaf, met als gevolg dat diegenen die altijd voor problemen zorgen, gewoon terug komen en opnieuw beginnen, ze weten toch dat als ze verbannen worden, ze er binnen enkele dagen, zelfs uren, terug op zijn.
Een aantal jaren geleden hebben enkele vaste chatters met de operators van toen gesproken om een @ te krijgen zodat als de wanadoo-operators er niet waren, de vaste chatters controle hadden, maar wanadoo wilde er niets van weten, ze konden het beter, dachten ze, met als gevolg dat er nou van wanadoo chat niets meer over is.
En zelfs nou er een paar mensen zijn die de chat levend willen houden, werkt wanadoo nog niet mee, zij chatten niet, dus wat kan het hun schelen ???? ze krijgen toch elke maand hun geld, met of zonder chat.
De operators die de chat onder controle moeten houden, zijn er nooit, of communiceren niet met elkaar, één operator geeft een ban en de andere haalt hem er zonder vragen weer vanaf, met als gevolg dat diegenen die altijd voor problemen zorgen, gewoon terug komen en opnieuw beginnen, ze weten toch dat als ze verbannen worden, ze er binnen enkele dagen, zelfs uren, terug op zijn.
Een aantal jaren geleden hebben enkele vaste chatters met de operators van toen gesproken om een @ te krijgen zodat als de wanadoo-operators er niet waren, de vaste chatters controle hadden, maar wanadoo wilde er niets van weten, ze konden het beter, dachten ze, met als gevolg dat er nou van wanadoo chat niets meer over is.
En zelfs nou er een paar mensen zijn die de chat levend willen houden, werkt wanadoo nog niet mee, zij chatten niet, dus wat kan het hun schelen ???? ze krijgen toch elke maand hun geld, met of zonder chat.
mij reactie op huisvriend
heb de zelfde mening als de Sky velen hebben als enige contakt de chat
The Sky doet er alles aan om het de chat voor en van ons te laten zijn
Heel veel mensen leer je kennen je kunt er erg veel leuke vrienden aan over houden En zoals ik zelf enkele heel dierbaren
The Sky je bent n kanjer Laten meer mensen er aan meewerken dat onze chat kan blijven
heb de zelfde mening als de Sky velen hebben als enige contakt de chat
The Sky doet er alles aan om het de chat voor en van ons te laten zijn
Heel veel mensen leer je kennen je kunt er erg veel leuke vrienden aan over houden En zoals ik zelf enkele heel dierbaren
The Sky je bent n kanjer Laten meer mensen er aan meewerken dat onze chat kan blijven
ja de sky doet zn best dat wel, maarre vind toch dat allemaal wel ver gaat, vrijheid van meningsuiting moet mogelijk blijven en t moet geen vrolijke fransen chat worden, en wat wanadoo betreft, heb t altijd al en vervelend provider gevonden...
Ga zo door De Sky maar maak er geen utopia van, dat gaat niet werken..
Groeten aan allen van de chat
Ga zo door De Sky maar maak er geen utopia van, dat gaat niet werken..
Groeten aan allen van de chat