LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CHELLO

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
peterdg

CHELLO

Ongelezen bericht door peterdg »

Hallo,
IK heb al geruime tijd problemen met chello.
Ik had vele malen geen internet waardoor ik mijn Chello abbenement heb opgeheven.
Ik zag dat het bij radar behandeld werd en dacht "oke ze doen er nu eindelijk iets aan" dus ben ik weer lid geworden.
dom dom dom... immers het is alleen maar vele malen erger geworden.
nu kloppen de rekeningen niet meer en had ik veelvuldig geen internet.
Ik heb daar vele malen heen gebeld, maar ze wisten daar zelf ook niet goed wat ze er mee aan moesten.
Ik besloot om het wederom op te zeggen en nu dan maar voor goed.
Ze hebben mijn modem opgehaald en dat was het dacht ik.
maar UPC "chello" kennende kwam er nog even een na heffing.
Ook deze klopt niet en ook hier heb ik meerdere malen heen gebeld.
ik kreeg op den duur wel een aangepaste rekening.
ze zijn in drie trappen van bijna 300€ naar 177€ gegaan.
Ik wilde nog even wachten en er nog een telefoontje aan wagen.
maar gisteren 12-11-2003 had ik ineens geen tv en radio meer.
Ik weer bellen.
Echter bleek dat ze me hadden afgesloten.
Ik vroeg waarom, immers heb ik altijd mijn rekeningen van de kabel tv voldaan.
maar omdat er nog een rekening openstond van Chello hebben ze toch maar besloten om mij op deze manier te pakken.
ik heb op 13-11-2003 nogmaals gebeld en ze konden me vertellen dat ze meerdere brieven hebben gestuurd.
Ik kan me voorstellen dat de kpn een foutje maakt maar toch niet drie of meerdere keren.
Als ik nu weer kabel tv wil hebben dan kost me alles bijelkaar ongeveer 250€, dus chello steek die kabel maar ergens anders dan in mijn huis..
ik zou RADAR dan ook willen vragen om nogmaals eens goed aandacht te besteden aan UPC...immers ze leren het nooit..

Dubio

Re: CHELLO

Ongelezen bericht door Dubio »

Nou, ik zie dat je problemen hebt. Chello kan voor jou niet eens het goede onderwerp in dit forum vinden.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

is het ferkeerde vorum

Drost

Ongelezen bericht door Drost »

En weet je wat ook een beetje irri is de laatste tijd? Dat je soms niet op bepaalde websites kunt komen. Zo ook niet op deze site. En ga me nu niet vertellen dat het aan mijn pc ligt of aan de software, (allemaal al nagekeken), meerderen hier in de buurt hebben er last van. En wij maar blijven betalen voor zaken, die we niet krijgen. Nee, wij kunnen ook nog niet omschakelen naar adsl, want dat is hier nog niet mogelijk! Maar dit wou ik dus ff over Chello zeggen.

:evil: Drost.

Gesloten