LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Click and buy vraag

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Luuk9

Click and buy vraag

Ongelezen bericht door Luuk9 »

Hoi allemaal,

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik graag iets wou weten over Click and Buy.

Ik had perongeluk wat gekocht op mijn Itunes account waarvoor ik 0,79 cent moest betalen. Het programma had ik al gedownload waardoor ik het ook moet gaan betalen.

Vervolgens heb ik een click and Buy aangemaakt met als betaalmiddel een automatische afschrijving van mijn bankrekening.

-Dus ik hoef geen geld op mijn Click and Buy rekening te hebben voor deze betaling?

Daarnaast is mijn bank rekening nog niet bevestigd omdat ik het bedrag van 0,1 cent nog niet gestort is op mijn bankrekening.

- Is het nodig om mijn bankrekening tog nog te bevestigen? de betaling van de itunes applicatie is al in behandeling.

Verder zag ik bij ''instellingen'' op de site van Click and Buy dat mijn bestedingslimiet voor deze maand op 0 staat.

- Is het verstandig om dit te verhogen naar bijvoorbeeld 1?

Ik las veel slechte verhalen over C&B en vraag dit om problemen te voorkomen

Alvast bedankt en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de vragen te beantwoorden.

Jolijn

Re: Click and buy vraag

Ongelezen bericht door Jolijn »

Heb je de slechte verhalen hier op het forum ook gelezen ?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... ck+and+buy

Luuk9

Re: Click and buy vraag

Ongelezen bericht door Luuk9 »

Weet ik, gaf het al aan.
Daarom wil ik zo snel mogelijk klaar zijn met deze betaling zodat ik het c&b account weer kan sluiten.

Weet iemand of het verstandig is om mijn bestedingslimiet te verhogen naar 1 of 2 bijvoorbeeld? of gewoon op 0 laten staan?

Gesloten