Beste, ik ben Patrick 't Hoen, 24 uit Sappemeer, Noord Nederland.
Ik heb op 2017-03-25 om 11:45:40 een bestelling geplaats, namelijk het volgende:
iPhone 6 Plus Lcd scherm + Touch Digitalizer Zwart, TWV € 54,95
Complete reparatieset - Gereedschap set, TWV € 2,75
Ik heb gekozen voor een versnelde bestelling, TWV € 3,99.
Echter kreeg ik op: 2017-03-27 om 16:55 een email van: [Persoonsnaam verwijderd door Moderator] Ashti-Store Groothandel
Waarop ik antwoorde:Geachte heer 'T Hoen,
Zojuist heb ik uw gegevens erbij gehaald uit ons systeem.
Het spijt mij u te moeten meedelen dat wij uw bestelling niet direct kunnen verwerken en bezorgen. De iPhone 6 Plus Lcd scherm + Touch Digitalizer Zwart is helaas niet op voorraad. Deze is speciaal voor u besteld uit ons fabrikant.
Ons voorraad zal loop van volgende week weer bijgevuld worden. Zodra ons voorraad weer bijgevuld is zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en zal uw pakket bezorgt worden door een van ons koeriers.
Wanner uw bestelling in behandeling genomen is, ontvangt u een apart email hierover ook zodra uw pakket verzonden is, ontvangt u een apart email.
Ik dank u zeer voor het begrip en mijn welgemeende excuses voor het vertraging.
Mocht u nog vragen hebben, dan verneem ik dat graag van u.
Vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. We kijken uit naar een succes-volle samenwerking.
Met vriendelijke groeten, with kind regards,
[Persoonsnaam verwijderd door Moderator] Ashti-Store Groothandel
Vervolgens door de laatste mail vanuit Ashti:Beste,
Bedankt voor u mail, wel erg jammer aangezien ik gekozen heb voor een versnelde verzending... Ik verwacht dan toch enigszins mijn bestelling sneller dan normaal? Maar nu blijkt het zelfs langer te gaan duren, wellicht nog een week, of zelfs 2.... Ik verwacht hier dan toch enigszins een tegemoetkoming voor.
--
Met vriendelijke groet
Patrick 't Hoen
Geachte heer 'T Hoen,
Natuurlijk bieden wij u een tegemoetkoming.
Wij waarderen ons klanten enorm en vinden dit ook erg vervelend. Daarom heb ik zojuist speciaal voor u een korting bon aangemaakt. Dit korting bon kan u een onbeperkt besteden op het gehele assortiment.
Tijdens het afrekenen kan u dit korting code invoeren: 3X9XFLAG hierna zult u zien dat u een korting automatisch wordt toegepast.
Uiteraard staat dit korting los van de punten die u spaart bij elk bestelling die u plaatst op ons webwinkel.
Uw korting code is twv €4,-
Na deze mail stuurde ik meerdere malen het volgende:
Ik zou liever mijn verzendkosten terug willen. Een kortingsbon heb ik niet zoveel aan sorry, wel bedankt voor u aanbod.
Echt heb ik na deze mail op: 2017-03-27 om 17:08 niets meer vernomen vanaf Ashti-Store.
Hierna mailde ik op: 2017-03-29 om 12:06 nogmaals met de vraag. Echter weer geen reactie.
Waarop ik mijn laatste mail verstuurd heb op: 2017-03-29 om 18:44 met daarin de vraag:
Echter een dag later: 2017-03-30, heb ik nog steeds niks vernomen van deze zaak. Zowel niet over mijn bestelling, mijn geld, of mijn korting.Beste.
Negeert u mij nu? Mag hopen van niet.
[Ongefundeerde passage verwijderd]
Vind het tevens erg teleurstellend dat een winkel, of zelfs groothandel als Ashti-Store geen telefoonnummer heeft voor haar klanten.
Mvg Patrick 't Hoen