Om maar bij het begin te beginnen.
Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik 5mbit internet bij Compuserve gekregen a 24,95 per maand. Dit was op mijn vorige adres. Omdat ik na 6 maanden verhuiste heb ik besloten mijn abonnement mee te nemen naar mijn nieuwe adres omdat ik ander 6 maanden voor niks moest betalen. Ik had namelijk getekend voor 1 jaar. Dit kostte mij 40 euro. Niet helemaal leuk natuurlijk, maarja, wat moet je anders.
Een jaar daarna zijn we in het heden aangekomen. Over 2 maanden verhuis ik omdat ik ga samenwonen met mijn vriendin. Opzich heel leuk natuurlijk
De rompslomp die ik nu met Compuserve niet. Compuserve heeft namlijk mijn abonnement stilzwijgend verlengd tot 18 maart 2008. Na enkele emails over en weer blijkt Compuserve het contract niet te willen ontbinden. Hun goed recht natuurlijk (denk ik), want in de algemene voorwaarden staat dat ze mijn contract stilzwijgend verlengen.
Mijn vragen:
zal ik dus de 249,50 euro voor niks moeten betalen? (10 maanden 24,95) dat lijkt me een beetje vreemd als ik hun service niet gebruik.
kan ik mijn contract met Compuserve toch op de een of andere manier ontbinden?
kan Compuserve voor deze tactieken een koude doouche krijgen van Radar?
PS, ik heb mijn contract ondertekend bij the PhoneCompany zonder de Algemene Voorwaarden gezien te hebben. Maakt dat nog wat uit?
Bij voorbaat dank op jullie reacties!
-Matthijs