Geachte Demon,
Ik kan niet anders dan zeggen: prutswerk. Van jullie moest er minimaal 3 weken voor beeindiging aan aanvraag worden
ingediend, hetgeen ik heb gedaan. Ik zit op BBned (myadsl) en ga naar... BBned! Als dat al zoveel moeite kost...
Dit algemene mailtje over KPN (?!) is dan ook niet relevant, alleen intern voor jullie met het overschakelen.
Niet opzeggen bij je huidige ISP? Net of terugdraaien een optie is. Of dit naiviteit of eigen straatje schoonpoetsen is, laat ik in het midden.
Op Tweakers lees ik sinds enkele weken eigenlijk alleen nog maar negatieve verhalen inzake Demon over migraties, pings, snelheden en aanvragen.
Bij mijn aanvraag onder klantnummer *KNIP* ook geen enkele aanvulling, behalve dat de aanvraag is doorgezonden!
Op 5 maart, dus meer dan een maand terug is de aanvraag al doorgezonden. Valt dat nu dan pas op?
Tevens heb ik voor mijn schoonmoeder onder klantnummer *KNIP* een aanvraag gedaan. Na ruim 3 weken nog geen teken van leven op de MijnDSL-pagina's. Sinds 23 maart wordt er gewacht op 'technisch onderzoek'!
Graag verneem ik binnen welke termijn de oplevering daadwerkelijk plaats gaat vinden. Een uitleg voor hoe de vertraging komt daar koop ik niets voor. Destijds ben ik bij Demon weggegaan toen de beloofde migratie keer op keer op keer werd uitgesteld. En de schuld bij een andere partij leggen is makkelijker dan zorgen dat het probleem zsm wordt opgelost.
Wanneer u niet een aansluiting binnen 3 weken kunt garanderen, verwacht ik wegens het niet nakomen door Demon van de te verwachten prestaties, de optie te hebben de overeenkomst kosteloos en eenzijdig te kunnen annuleren, en te kiezen voor een ISP die woord en daad wel weet te verenigen.
Ik hoop een inhoudelijke reactie te krijgen, en niet een standaardverhaal zoals hieronder.
Hoogachtend,
*KNIP*
----- Original Message -----
From: <[email protected]>
To: <*KNIP*@nl.demon.net>
Sent: Thursday, April 07, 2005 11:04 AM
Subject: Uw DSL Express order
> Geachte klant,
>
> U heeft onlangs een aanvraag bij ons ingediend om over te stappen van
> uw huidige internetaanbieder naar Demon. Door onverwachte problemen
> met de automatische leverstraat tussen Demon en onze DSL-partner is uw
> order nog niet verwerkt en zal de door u opgegeven wensdatum niet
> gehaald worden. Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw order zo
> snel mogelijk alsnog te kunnen verwerken.
>
> Intussen willen we u er op wijzen dat het van belang is dat u uw
> bestaande verbinding niet opzegt bij uw huidige provider voordat u van
> ons de bevestiging heeft gekregen dat uw order verwerkt kan worden.
> Als uw provider de opzegging naar KPN verstuurt voordat onze
> overname-order door KPN geaccepteerd wordt zal uw verbinding worden
> opgezegd en kan deze niet meer worden overgenomen zonder langdurige
> onderbreking.
>
> Onze excuses voor het ongemak, wij werken aan een zo spoedig mogelijke
> oplossing en zullen u op de hoogte houden van de voortgang.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Demon Customer Service
>
>
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Demon DSLexpress - aanvragen duurt lang!
Re: Demon DSLexpress - aanvragen duurt lang!
UPC lijkt mij voor u, als consument met de neiging om een klein probleem tot olifantformaat op te blazen, de juiste provider.
uhhhh bij UPC kennen ze geen kleine problemen....
maar als je van Traffic-shaping houdt........ JA dan is UPC de juiste voor je
maar als je van Traffic-shaping houdt........ JA dan is UPC de juiste voor je
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 10961/last
Zo gek is het nog niet, deze klacht. Lijkt wel of Demon de grip op de zaak verliest de laatste tijd
Zo gek is het nog niet, deze klacht. Lijkt wel of Demon de grip op de zaak verliest de laatste tijd