LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Demon

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Trikotnik

Demon

Ongelezen bericht door Trikotnik »

Op 22 november heb ik DSL Express aangevraagd bij Demon. Het gaat om het abonnement van 39 euro in de maand met een snelheid 1024/512. Bij deze aanvraag worden geen aansluitkosten in rekening gebracht en het modem is gratis. Tot mijn grote verbazing kom ik op 1 december 2004 er achter dat Demon de actie heeft aangescherpt naar een maandbedrag van 29 euro. De aansluitkosten en modem blijven gratis. Op 1 december heb ik hierover telefonisch contact gehad met de Sales services van Demon. Helaas, helaas, ik kom niet in aanmerking voor het lagere maandbedrag. Mijn aanvraag was al ingediend voor 1 december 2004. Het feit dat ik nog geen ADSL heb in mijn woning is niet van belang. De datum van aanvraag is bepalend.
Ik voel mij behoorlijk in de maling genomen door Demon. Zeker ik voor het indienen van de aanvraag tot 2 keer toe telefonisch contact heb gehad met Demon. Zijn er nog meer mensen met soort gelijke ervaringen en misschien nog wel belangrijker, kan er wat worden aan gedaan?

Twan

Re: Demon

Ongelezen bericht door Twan »

Waarschijnlijk is hier niks meer aan te doen. Natuurlijk is het niet erg klantvriendelijk van Demon maar men is niet verplicht om u dit 9 dagen van te voren te melden. U had binnen 7 dagen de koop kostenloos kunnen annuleren, maar volgens mij kan dit nu niet meer, u kunt hier het beste demon's voorwaarden voor nalezen.

Michiel78

Ongelezen bericht door Michiel78 »

Zo schokkend vind ik dit niet. Toen ik mijn casema nam hadden ze ook 2 weken na mijn aanvraag opeens een actie waarbij er een half jaar slechts de helft van het abbogeld betaald moest worden. Kwam ik ook niet voor in aanmerking.

Sja, zonde en jammer van het geld natuurlijk, maar zie het zo; als je een TV koopt voor 1000,- euro en 2 weken later is deze opeens afgeprijst naar de 800,- euro, dan krijg je toch ook geen 200,- terug?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

redelijk normaal in deze branche, iedere aanbieding wordt gevolgt door een nieuwe. Feitelijk is er geen enkele provider die wel eens de standaard prijs hanteert. Er is gewoon ALTIJD 'toevallig' net een mooie aanbieding :)

Bertus van Gemert

Ongelezen bericht door Bertus van Gemert »

mij is gvd hetzelffude ooverkomme.
heb ik me net eind novembur aangemelt voor € 39 kommen die teringlijers nau opeenz met een aanbieding van € 29,= dan zeggu ze bij die ******** helpdesk dat ik er geen gebruik meer van ken maaken en dat ze er helemaal niks aan kenne doen.
je maak mijn niet wijs dat toen ik me aanmeldduh dat ze nog niet afwite van die aanbieding, hadduh ze tog op ze mins me kenne attenderuh dat er zoiets aan zou kommen, stelletje kloteeikels.
wat een judassen, wat een klootzakku.
ik maak me er spinnijdig over.
kenne jullie van radar er nou eens niet effe juridies naar kaaike ?
kost me over een jaar weer extra € 120
hoop geld voor iemand met een kleine uitkeering als ik
teringlijers

gast766556764

Ongelezen bericht door gast766556764 »

Dit kreeg ik als reactie: aan een lijntje gehouden of kunnen we inderdaad vanaf februari een reductie van het abonnementsgeld verwachten?

Op dit moment wordt de actie voor de lagere kosten voor het 1024/512 abonnement gesponsord door onze DSL partners, zodat zij nu al kunnen genieten van een lager tarief. De lagere abonnementsgelden zullen ook worden doorgevoerd voor onze bestaande klanten, maar het nieuwe tarief zal daarvoor pas ingaan op 01/02/2005. U zal dus ook binnenkort kunnen profiteren van het lagere tarief.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen heeft dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

--
Bart Lagcher
Customer Service team, Demon
Tel: +31 (0)20-422 20 00 *| E-mail: [email protected]
Fax: +31 (0)20-422 20 01 *| Internet: http://www.demon.nl

Gesloten