LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEPRI, OPGEFOKT, IN STAAT OM..................., DOOR @HOME

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
henni3

DEPRI, OPGEFOKT, IN STAAT OM..................., DOOR @HOME

Ongelezen bericht door henni3 »

Al meer dan 2 jaar , heb ik problemen met @home en alles wat ik wil is de problemen oplossen, maar ik krijg totaal geen medewerking van @home. Alles ging goed tot ik van bank verwisselde vanwege een op komst zijnde verhuizing. Mijn betalingen werden automatisch overgemaakt via de bank. Druk doende met de verhuizing e.d, had ik geen tijd om mijn bankzaken bij te houden. Plots kon ik niet meer op internet. Gebeld en kreeg het antwoord dat ik verwijderd was vanwege achterstallige betalingen. Meteen gekeken bij de bank en het klopte.Geld overgemaakt, nieuwe account aangevraagd, automatische incasso opgestuurd en ik had weer internet. Een maand later kreeg ik e-mails dat ik een achterstand had, volgens @home konden ze geen geld van mijn rekening halen.Weer een nieuwe incasso opgestuurd en de maand erop idem dito. Ik heb toen een hele morgen gebeld (flinke telefoon rekening) met @home en de bank om het op te lossen, maar dat lukt niet. Op het laatst vroeg ik de bank of @home met hun contact mocht opnemen om te kijken waar de fout lag. En dat kon, dus @home weer gebeld met de vraag of zij contact op wilde nemen met de bank .
Nee, was het antwoord en ik was weer terug bij af. Ik heb toen besloten om het elke maand zelf maar over te maken. Dat ging een poos goed tot het moment dat ik weer e-mails kreeg van achterstallige betalingen. ??????? Na verschillende keren gebeld te hebben kreeg ik te horen dat ze in Groningen geen geld ontvangen hadden, GRONINGEN???, Ik heb mijn abonnementsgeld altijd naar Amsterdam moeten overmaken. Van die overgang hebben ze mij niets verteld. Maar oke geen probleem, maak ik het toch over naar Groningen. Na een poos kon ik weer niet op internet, weer verschillende keren gebeld en inderdaad die telefoontjes duren gemiddeld 1 uur, krijg ik te horen dat mijn computernaam niet klopt!!. Ik heb hem niet veranderd. Een tijdje later weer geen internet, weer gebeld, staan er 2 accounts op mijn naam, ( heb ik niet gedaan) . Nu krijg ik weer brieven over achterstallige betalingen, terwijl ik het zelf elke maand overmaak. Bellen natuurlijk, kom ik erachter dat ik plotseling een ander klantnummer heb. Twee weken geleden een klacht e-mail opgestuurd, werd in behandeling genomen, zit nu nog te wachten op bericht.
Gisteren weer gebeld met de vraag of ik iemand aan de telefoon kon krijgen die met mij de zaak oplost en dat doen ze niet. Na duidelijk gemaakt te hebben dat de fouten bij hun liggen en dat ik het belachelijk vind dat ik niemand anders aan de telefoon kan krijgen, hangt "MENEER " gewoon op. Toen heb ik naar Groningen gebeld want daar zit dat hele zooitje, en wat denk je, je komt niet verder dan de secretaresse. Ik ben echt totaal opgefokt. Wie heeft er voor mij advies wat ik hier aan kan doen? Ik hoef geen advies om over te stappen naar een andere provider, want dat kan niet, Er ligt hier waar ik woon geen glasvezelkabel dus kan ik niet op adsl. Ik ben afhankelijk van @home

pvd

Re: DEPRI, OPGEFOKT, IN STAAT OM..................., DOOR @HOME

Ongelezen bericht door pvd »

Voor ADSL volstaat een eenvoudige koperen telefoonlijn. Je moet echter binnen 5 km van een telefooncentrale wonen. Ik zou zeggen: Doe de postcodecheck eens op www.internetten.nl

pvd

Mocht je toch echt afhankelijkzijn van @home, dan weet ik ook niet wat je moet doen

Gesloten