ik ben al 3 maanden bezig met de vraag of ik mijn geld terug krijg van een abonnement die ik nooit heb afgesloten.(ik woon niet eens in die regio)als ik mijn postcode doorgeef hoor je ze al denken dat klopt niet..maar met een klantenum die op mijn afschrift staat herkennen ze mij wel ze weten wel wie de echte klant is die daarachter zit rararara)
Het gaat om 2 x 33 euro voor internet.
een smoesen die we krijgen...en voordat je iemand aan de lijn krijgt dat kost heel veel tijd en geld.
net na een telefoontje van 1 uur(wachten in de wacht zetten etc)
krijg ik nog mijn geld terug dit is echt DIEFSTAL.
wat moet ik doen??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] diefstal van casema
Re: diefstal van casema
Het enige -heb ik ervaren- dat helpt is contact op te nemen met de ombudsman van een lokale krant (in mijn geval heeft de Gooi en Eemlander zo'n ombudsman) en het geval voorleggen.
Vervolgens was mijn probleem -nadat ik vele weken grote ergernis had- binnen een week opgelost!
Vervolgens was mijn probleem -nadat ik vele weken grote ergernis had- binnen een week opgelost!
-
Tja, dat kan gebeuren met zo'n stelletje zwendelaars als Casema...
Zonder dat je het weet ben je ineens 'klant' bij Casema en wordt je bestookt met rekeningen.
Ze 'maken' je gewoon klant zonder dat je dit weet door in het telefoon- en postcodeboek te snuffelen en vervolgens onwetende en onschuldige mensen 'lid' te maken van hun ranzige 'clubje'....
Zonder dat je het weet ben je ineens 'klant' bij Casema en wordt je bestookt met rekeningen.
Ze 'maken' je gewoon klant zonder dat je dit weet door in het telefoon- en postcodeboek te snuffelen en vervolgens onwetende en onschuldige mensen 'lid' te maken van hun ranzige 'clubje'....
-
Laat je bank het geld terughalen.
Bij de Postbank kun je het ook zelf doen (via de site)
Heb ik ook ooit gedaan.
Succes,
Lieske
Bij de Postbank kun je het ook zelf doen (via de site)
Heb ik ook ooit gedaan.
Succes,
Lieske
inderdaad heb ik contact gehad met de postbank en heb ik het een en ander kunnen blokkeren.
en van 1 maand terug kunnen krijgen de andere maanden dat gaat niet meer.
mm ik vraag me dus af hoe je je daar nu weer tegen zou kunnen beschermen.......
ik zou toch niet voor zo`n bedrijf durven werken.......
en van 1 maand terug kunnen krijgen de andere maanden dat gaat niet meer.
mm ik vraag me dus af hoe je je daar nu weer tegen zou kunnen beschermen.......
ik zou toch niet voor zo`n bedrijf durven werken.......
-
Probeer het eens via www.coax.nl en dan via de Heer J Ronhaar, deze bemiddelt met Casema in geval van conflicten. Hij heeft mij destijds ook uitstekend geholpen en een conflict dat bijna een jaar heeft geduurd was binnen één week opgelost. Succes.!!
Vr. Gr. Hans.
Vr. Gr. Hans.