LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitaal auto schorsen RDW.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jo Krebbers

Digitaal auto schorsen RDW.

Ongelezen bericht door Jo Krebbers »

Ik heb begin van dit jaar een DIGID activeringscode aangevraagd en gekregen. Hiermee zou het mogelijk moeten zijn om bij de meeste overheidsdiensten electronisch diensten af te nemen. Zo ook bij de RDW. vorig jaar maakte deze dienst bekend dat het schorsen van een auto in April2009 deze service zou invoeren.
Dit zou kunnen tot 6 weken voor de verval datum en 7 dagen in de week 24 uur lang. Dus geen geloop naar het postkantoor maar online.
Afgelopen maandag 6 April was het dan zover.
Ik woon in het buitenland dus ideaal dacht ik,dan hoef ik niemand lastig te vallen in Nederland.
Dinsdagavond 7 April vol goede moed aan de slag,ben een uur bezig geweest zonder resultaat,mij voorgenomen Woensdagmorgen bij beide
instantie,s te vragen wat er niet klopte ben de hele morgen bezig geweest telefonisch met beide het probleem op te lossen wat niet is gelukt de een geeft de ander de schuld met als klap op de vuurpeil de mededeling van de RDW als het niet werkt ga je toch gewoon naar het postkantoor dus moet ik toch weer iemand lastig vallen om de schorsing te verlengen. Iemand dezelfde ervaring graag een reactie.
MVG JO Krebbers.

stofzuigertje

Re: Digitaal auto schorsen RDW.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

In het begin kun je met een nieuw systeem problemen verwachten.

Ik moest via geleende windows PC omdat ze Linux met Mozilla Firefox niet accepteerde, komt later wel, maar ik had dus geen Windows.....

Bij elk nieuw ding loop je dit risico, en daar heb ik begrip voor, gelijk goed werken proberen ze wel maar geven geen garantie.

Gesloten