Op de Website DoeMaarDie.nl worden Mp3spelers, spelcomputers en flatscreen gratis weggegeven in ruil voor leden werven.
Ik had in februari een account afgesloten en aan het leden werven gegaan, ging perfect en na druk bezig te zijn geweest had ik hem juni in huis (een ipod shuffle)
Toen ik dat geprobeerd had wilde ik meer, ik ging toen voor de ipod nano. Ik ging weer leden werven en alles ging gesmeerd tot een zeker moment er geen contact meer was tussen DMD en de leden (zie www.doemaardie.nl/forum en dan het mp3speler subforum)
Vanaf September worden we alleen maar aan het lijntje gehouden door valse belooften. Eerst zouden de leden binnen 1 a 2 weken groen worden gemaakt. dat is nu nog niet voltooid. Plotseling toen we ging dreigen om naar radar te gaan kwam het bericht dat de mail server niet werkten. We waren blij dat er wer reacties waren maar er viel al weer snel een stilte.
weer 1,5 maand later staat er plotseling dat de kado's besteld zijn en ze zullen komen, maar na 1 maand wacht verwacht je dan toch een kado.
Op het forum zijn ongeveer 10 a 15 mensen die recht hebben op een kado !!! (van de 40 leden van het forum) Waarschijnlijk hebben veel meer mensen recht hier op.
We hebben al contact proberen te leggen met de baas (meneer wang) Maar die geeft ook niet meer als valse hoop. Laatst proberende we weer contact te leggen maar was er een doodse stilte. Er zijn zelfs al aangetekende brieven gestuurd naar DMD maar die zijn niet opgehaalt.
Het is tijd dat er iets gebeurt want DoeMaarDie (Een deel van dedenktank) Gaat er met ons geld van door. Het gaat hier om honderden euro's
Kom in actie en plaats hier ook uw bericht en laten we duimen dat we uiteindelijk wel onze kado's krijgen !!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DoeMaarDie.nl is een Oplichter!
Re: DoeMaarDie.nl is een Oplichter!
Hoewel ik als kind niets weet van vroeger, ik heb zoiets wel eens vaker gezien, de eerste kreeg alles wat belooft, en daarna wil iedereen het ook doen, en kijkt alleen naar wat jij kreeg en word hebberig en ziet de gevaren niet meer......
Jij bent als eerste binnen gekomen met een leuke beloning, en nu die rest, als je hard werkt en helaas uitsteld, kom je zo een heel eind, helaas vertel je hier niet wat voor lid je word, maar ik heb er al 5 verschillende gevonden binnen 5 minuten, dus ik kan beter iets vinden!
Ook in België en Duitsland komt dit voor, erg populaire en dure kadotjes, en alleen de eerste krijgen dit direkt, de andere moeten even gedult hebben en dan stort het systeem inelkaar, een pyramide dus!
Als ik als kind dit al doorzie, wat doe jij hier nog?
Jij bent als eerste binnen gekomen met een leuke beloning, en nu die rest, als je hard werkt en helaas uitsteld, kom je zo een heel eind, helaas vertel je hier niet wat voor lid je word, maar ik heb er al 5 verschillende gevonden binnen 5 minuten, dus ik kan beter iets vinden!
Ook in België en Duitsland komt dit voor, erg populaire en dure kadotjes, en alleen de eerste krijgen dit direkt, de andere moeten even gedult hebben en dan stort het systeem inelkaar, een pyramide dus!
Als ik als kind dit al doorzie, wat doe jij hier nog?
-
sganullekke
Re: DoeMaarDie.nl is een Oplichter!
Dit is geen piramide systeem, je moet afhankelijk per kado leden werven bijv, voor de nano 7 leden, heb je 7 leden geworven die dan ook allemaal iets hebben gekocht (meestal rond de 20 euro dan rkijg je hem.
En dat heb ik allemaal gedaan en ze zeggen: we sturen ze en als je dan niks krijgt voel ik mij belazerd
En dat heb ik allemaal gedaan en ze zeggen: we sturen ze en als je dan niks krijgt voel ik mij belazerd