LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DOWNgrade van internet kabel-aansluiting

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
resp001388959

DOWNgrade van internet kabel-aansluiting

Ongelezen bericht door resp001388959 »

Hi there,

Ik zou wel eens willen weten of het wettelijk is toegestaan dat wanneer je een DOWNgrade van je Internetaansluiting wilt doen, dat je daar dan voor moet betalen.

Het is bij Multikabel (voorheen Quicknet) zo, dat wanneer je met je internet-aansluiting een UPgrade wilt doen, dat je dat via de website aldaar GRATIS kunt doen, zodat je een snellere verbinding krijgt.

Maar wanneer je een DOWNgrade wilt doen (dus je internet verbinding wat trager laten worden), kun je dit NIET via de website doen, maar moet je met Multikabel bellen en het blijkt nog geld te kosten ook.

Technisch gezien (wat Multikabel er voor moet doen) is er geen verschil tussen een UPgrade en een DOWNgrade.

Ik vraag me af of dit wel mag, ik vind dit hoogst merkwaardig!

Duidelijk weer een geval van "We hebben het liever niet, dat je een DOWNgrade doet, want dan zijn onze (Multikabel) inkomsten lager"!

Met vr. gr.,

R. Bol

Gast

Re: DOWNgrade van internet kabel-aansluiting

Ongelezen bericht door Gast »

Heel simpel

Als het in de voorwaarden staat mag dat, zoals er waarschijnlijk ook in staat dat een upgrade gratis is...

Gast

Re: DOWNgrade van internet kabel-aansluiting

Ongelezen bericht door Gast »

Misschien dat één van de mensen mij kan vertellen, of het bedrijf multikabel internet nv. meer automatiche incasso's heeft gedaan bij andere mensen.(€71.00)[/quote]

Gesloten