Wij zijn in juni verhuisd en in mei ben ik al naar de Telfort winkel gegaan om naar glasvezel over te stappen in ons nieuwe huis. Het was een actie van 5 minutjes in de winkel en ik had het nieuwe contract ondertekend voor glasvezel internet inkl. vast bellen en ook nog de oude contract voor het vorige huis opgezegd.
2 weken later kwam een installateur van reggefieber om alles aan te sluiten en te installeren maar toen zei die man dat er een storing is en dat een collega nog langs moet komen. 4 dagen later kwam die collega en die zei dat het glasvezel kabel bij ons in de straat gebroken is en dat "iemand" met me contact zou opnemen. Het gebeurde niets en ik belde Telfort hotline meerdere keren zonder dat ik iemand aan de lijn had die verstand van had of me kont zeggen wat nu verder gebeurd of hoe lang deze storing gaat duren. Ik heb dan in de aankomenden weken misschien 20 keer bij die hotline gebeld, ben 2 keer in de winkel gewest om die contract op te zeggen maar elke keer krijgt ik te horen dat zij niets voor me kunnen doen en dat "iemand" contact met mee zou opnemen...NIEMAND nam contact op!!!
Toen had ik reggefieber gebeld en zij zeggen dat zij ook niets voor me kunnen doen omdat ik klant bij Telfort ben...Het is nu augustus en ik heb steeds nog geen internet of vast bellen en ik heb een eigen bedrijf!!!
Begin van deze maand heb ik dan een opzegbrief naar Telfort gestuurd, maar steeds nog geen reactie ontvangen.
Mijn vraag is nu, kan ik in deze situatie naar ziggo overstappen?Wat moet ik doen om een reactie van Telfort te krijgen? Wat is met al die kosten voor de gesprekken met de hotline van Telfort?
Ik hoor heel graag wat ik moet/kan doen... ben echt helemaal wanhopig.
Groeten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Drama met Telfort glasvezel
-
Slobberbone
Re: Drama met Telfort glasvezel
Kijk eens of Telfort aanwezig is op het Klachtenkompas en daar zaak voor leggen.