De laatste tijd heb ik regelmatig last van een BSOD ik heb dit een paar keer via de fabrieksinstelling opnieuw ingesteld maar het probleem blijft bestaan. Via Google worden
er wel een paar oplossingen geboden sommige doe ik niet omdat mijn PC kennis onvoldoende is.
Wat mij opvalt dat er regelmatig verwezen wordt naar verouderde drivers. Ik mag toch aannemen dat Microsoft recente drivers installeert. Via een driver programma blijkt dat
er veel drivers verouderd zijn. Dus deze allemaal up to date gemaakt en het probleem lijkt
opgelost of zie ik nog wat andere zaken over het hoofd ? Gaarne advies !
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Drivers en W10
-
lies-oostveen
Re: Drivers en W10
Had je die problemen ook met W7 of welke versie je ook had ?
Re: Drivers en W10
Drivers worden door de fabrikant van de apparatuur geleverd en dus ook bijgewerkt. Soms worden bij een upgrade van windows 10 eerst nog de oude drivers gebruikt omdat deze wel werken en de windows 10 drivers nog niet zijn vrijggegeven.
Dit heeft dus niks met Microsoft te maken, en alles met trage hardware leveranciers. Met een BSOD kunnen we trouwens niks. Als je zoiets hebt moet je een dump hebben van de bsod om te weten welke driver er mogelijk debet aan is.
Ik begrijp dat je probleem nu is opgelost met de laatste updates. Mooi toch!?
Dit heeft dus niks met Microsoft te maken, en alles met trage hardware leveranciers. Met een BSOD kunnen we trouwens niks. Als je zoiets hebt moet je een dump hebben van de bsod om te weten welke driver er mogelijk debet aan is.
Ik begrijp dat je probleem nu is opgelost met de laatste updates. Mooi toch!?