ik kreeg een brief na afschrijving van dubbele abonnementskosten van Ziggo in mei dat ik een betalingsregeling kon krijgen, moest ik bellen. Dus gebeld dat het wel een beetje veel voor m'n budget is een dubbele betaling, dat ik daardoor in de problemen kom. Dus de dame zegt me dat ik het in vier keer kon betalen, en het dubbele abonnementsgeld eerrst moest storneren bij de bank en dan de helft voor eind mei moest overmaken. De rest zou normaal worden geincasseerd. Maar ik kreeg een brief dat ik alsnog de volgende maand dubbel moest betalen. Ik dacht dat incasseren ze dus in juni. Maar nee, ze incasseren alleen juli. Kreeg ik zaterdag een brief dat ik binnen 5 dagen de andere helft zelf moest betalen anders wordt ik afgesloten van internet. Maar dat kan ik dus niet aan het eind van de maand. Incasso's gaan wel maar eigen betalingen niet. Dus het zal wel afsluiting worden, dank zij de fusie van Ziggo.*
Wat ik dan niet begrijp dat op de online nota die ik heb uitgeprint staat dat het gehele bedrag binnen 2 dagen wordt geincasseerd van de bank.*
Dus is de agendering die ik heb gemaakt voor vrijdag dan toch voor niets geweest?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dubbele Facturering Ziggo
-
Webcontact01
Re: Dubbele Facturering Ziggo
@marjolecomte
Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen betreffende de betalingregeling. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.
Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen betreffende de betalingregeling. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.
Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
-
marjolecomte
Re: Dubbele Facturering Ziggo
Ik heb gisteravond alles naar athome gemaild, + de bijlage van de bank (SNS)
Met vriendelijke groeten, marjolecomte
Met vriendelijke groeten, marjolecomte