| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dubbele kabel
Dubbele kabel
Ik heb digitale tv van Ziggo sinds een paar maanden en kabel internet (dit heb ik al een aantal jaren).
Ook betaal ik kabel tv aan Ziggo terwijl ik digitale tv heb.
Nu kan ik de kabel wel opzeggen, maar tot mijn verbazing kan ik dan geen gebruik meer maken van schijnbaar diezelfde kabel voor mijn internet.
Heeft Ziggo dat geen machtspositie?
Ook betaal ik kabel tv aan Ziggo terwijl ik digitale tv heb.
Nu kan ik de kabel wel opzeggen, maar tot mijn verbazing kan ik dan geen gebruik meer maken van schijnbaar diezelfde kabel voor mijn internet.
Heeft Ziggo dat geen machtspositie?
-
stofzuigertje
Re: Dubbele kabel
Dit was bij afsluiten bekend en opzeggen Kabel TV betekend dat U ook een ADSL provider moet zoeken en Uw Kabel mail adres ook weg raakt.
Dit is bij UPC en Ziggo hetzelfde tenzij je blijft betalen voor het behouden van mail adres.
Daarom gebruiken vele [email protected] of [email protected] die gratis en blijven ongeacht waar je zit als provider.
Dit is bij UPC en Ziggo hetzelfde tenzij je blijft betalen voor het behouden van mail adres.
Daarom gebruiken vele [email protected] of [email protected] die gratis en blijven ongeacht waar je zit als provider.
Re: Dubbele kabel
je moet rtv afnemen om dtv te krijgen...
je moet rtv afnemen om int te hebben...
zeg je rtv op heb je geen dtv en geen int meer... duidelijk dus.
simpele voorwaarde, andere providers hebben ook een vast aanbod met zo'n combi, omdat het anders niet meer in beheer is van de provider en zij ook niet de werking ervan kunnen garanderen, screenen, ondersteunen.
je moet rtv afnemen om int te hebben...
zeg je rtv op heb je geen dtv en geen int meer... duidelijk dus.
simpele voorwaarde, andere providers hebben ook een vast aanbod met zo'n combi, omdat het anders niet meer in beheer is van de provider en zij ook niet de werking ervan kunnen garanderen, screenen, ondersteunen.