verdorie, heb ik net in de enquete van trosradar aangeven tevreden te zijn met mijn adsl aansluiting vis dutchweb, krijg ik vandaag in de bus een brief dat ze ermee ophouden! Ze bieden een overstap aan naar fiberworld ofzoiets maar na een beetje surfen lees ik hier niet veel goeds over op het internet.... Heeft iemand ervaringen met overstappen? hoe doe je dat? Dat is nu toch mogelijk zonder verdere moeilijkheden? Er is toch sprake van contractbreuk aan hun kant? Hoe gaat het overstappen in zijn werk? Veel vragen, ik weet het.....
hartelijk dank alvast en de vriendelijke groeten van Nyn
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dutchweb
Re: dutchweb
Ga naar http://www.dwsgebruikers.com
Op de beginpagina van deze site en het forum - bij Dutchweb chat - kun je een hoop informatie vinden. Je kunt op deze site een z.g. migratieformulier downloaden waarmee je overstap naar ADSL-provider SpeedXS geregeld wordt. Lees vooral de beginpagina goed door! Ikzelf ga dus niet in zee met Fiberworld. SpeedXS lijkt me een goed alternatief. Maar het is natuurlijk up to you.
Op de beginpagina van deze site en het forum - bij Dutchweb chat - kun je een hoop informatie vinden. Je kunt op deze site een z.g. migratieformulier downloaden waarmee je overstap naar ADSL-provider SpeedXS geregeld wordt. Lees vooral de beginpagina goed door! Ikzelf ga dus niet in zee met Fiberworld. SpeedXS lijkt me een goed alternatief. Maar het is natuurlijk up to you.