Ik zit met een probleem waar Wanadoo helaas niets aan doet.
Ik heb op 15 febr Wanadoo Telefonie geaccepteerd, maar was er niet tevreden over. Ik mocht binnen 7 dagen opzeggen.
Dit heb ik toen op 17 febr telefonisch gedaan (na 30 minuten gewacht te hebben).
Er werd mij verteld dat de telefonie direkt verwijderd zou worden. Maar tot op de dag van vandaag is dit ten dele gebeurd.
Op 18 febr kreeg ik een bevestiging van het opzeggen van de telefonie. Er waren echter nog enkele dagen nodig om de software van mijn livebox verwijderd te krijgen en op maandag 21 febr. zou de telefonie definitief beeindigd zijn.
Dus gewacht tot dinsdagochtend 22 fbr. maar tot mijn verbazing bleek de telefonie er nog steeds te zijn. Ik heb de box gereset (zoals geadviseerd), en zelfs de wanadoo livebox software opnieuw geinstalleerd maar helaas. Nu komt het volgende. Ik heb hierover gebeld (55 minuten wachttijd !!!) en de persoon die ik aan de lijn kreeg kon mij niet helpen ... ik moest maar een mailtje sturen naar een adres die hij mij gaf
[email protected]. Ik geprobeerd, maar kreeg m net zo snel weer terug met de mededeling dat deze mail niet ontvangen kon worden ...? Toen maar de wanadoo home page erbij genomen en via de helpdesk vragen de vraag verzonden. Ik kreeg bevestiging dat deze wel was aangekomen en naar de juiste afdeling gestuurd werd en ik op de hoogte zou worden gehouden over de ontwikkelingen ... zou het dan eindelijk ...?
Er is nu een week voorbij, maar nog steeds kan ik niet via kpn bellen ... moet eerst *33* draaien en vervolgens het nummer. Als ik dit vergeet te doen krijg ik een antwoordapparaat met daarop .."u bent niet bevoegd om dit nummer te bellen" ... wanneer ik vervolgens dan wel eerst *33* intoets raakt mijn livebox van slag. Het lampje wat aangeeft dat er iets mis is met de box gaat dan direkt branden. rara ...
Ik wil gewoon van die Telefonie af, maar ik krijg geen reakties op de mailtjes die ik na 23 febr nog verstuurd heb met de mededeling dat het probleem nog steeds niet verholpen is.
Bellen gaat me gewoon teveel kosten, soms zit je echt een uur te wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt, en dat maal 10 ct per minuut. ... reken maar uit. En als je dan eindelijk iemand te spreken krijgt kan deze persoon verder weinig voor je doen.
Het is vreemd ... het activeren van de Wanadoo Telefonie was binnen 5 minuten gedaan, terwijl het annuleren nu al 2 weken duurt
Wat moet ik hier nu aan doen ?
Vriendelijke Groet
René