LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E,Mailadres

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
puckvos

E,Mailadres

Ongelezen bericht door puckvos »

Als ik mail naar mijn contakten stuur krijg ik antwoordt dat hij niet bezorgd is ! Maar die persoon staat niet ik mijn contakten. Waar en hoe kan ik er achter komen wie de afzender is ?
Alvast bedankt.

Chocomelk

Re: E,Mailadres

Ongelezen bericht door Chocomelk »

puckvos schreef:Als ik mail naar mijn contakten stuur krijg ik antwoordt dat hij niet bezorgd is ! Maar die persoon staat niet ik mijn contakten. Waar en hoe kan ik er achter komen wie de afzender is ?
Alvast bedankt.
Je mailt naar contakten maar die persoon staat niet in je contakten.....
:shock: :shock: :shock:

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Chocomelk schreef:
puckvos schreef:Als ik mail naar mijn contakten stuur krijg ik antwoordt dat hij niet bezorgd is ! Maar die persoon staat niet ik mijn contakten. Waar en hoe kan ik er achter komen wie de afzender is ?
Alvast bedankt.
Je mailt naar contakten maar die persoon staat niet in je contakten.....
:shock: :shock: :shock:
Volgens mij heeft TS geen idee wie de afzender is, zie laatste zin "waar en hoe kan ik er achter komen wie de afzender is''....is het geen spam-bericht?

Starr

Ongelezen bericht door Starr »

puckvos schreef:krijg ik antwoordt
:lol:

Heel creatief.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Hangt ervan af welk email programma je gebruikt

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Mocht je er niet uitkomen dan biedt de consumentenbond tegen voordelige tarieven computerhulp:

www.cbcomputerhulp.nl

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

TS kan ook naar een pc forum gaan, is gratis.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Als ik mail naar mijn contakten stuur krijg ik antwoordt dat hij niet bezorgd is ! Maar die persoon staat niet ik mijn contakten. Waar en hoe kan ik er achter komen wie de afzender is ?
Als de mail niet afgeleverd kan worden, kan die desbetreffende persoon natuurlijk ook dat antwoord niet sturen. Hoogstwaarschijnlijk krijg je antwoord van een mailserver, te vergelijken met het antwoord van een postbode die een brief/pakje niet kan afleveren, de postbode zal ook niet in je adressenlijst staan.
Maar post eens een voorbeeld, dat verduidelijkt de zaak.

A.M.A.

Ongelezen bericht door A.M.A. »

Alvast bedankt
Als jij een email naar iemand stuurt, welke (om welke reden dan ook) niet bezorgd kan worden, ontvang je van de mailserver een bericht. Als met je rechter muisknop klik op de afzender, zie je het email-adres van de afzender van dit bericht. Hier staat vaak .smtp of .mail in.
Als je het bericht opent staat er ergens onderaan waarom de email niet afgeleverd is, bijvoorbeeld "User unknown" Hier staat ook door welke server het bericht geweigerd is. het kan bijvoorbeeld zijn de email te groot was. Of dat de mailbox van de ontvangende partij vol is.

Hoop dat je hier wat aan hebt, groetjes

Gesloten