LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eerst nadenken voor je iets besteld

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Ronaldm

eerst nadenken voor je iets besteld

Ongelezen bericht door Ronaldm »

Ik werk nu een tijdje voor de helpdesk van een grote provider, en verbaas me over de grote hoeveelheid telefoontjes van mensen die geen benul hebben wat ze nou eigenlijk besteld hebben en wat het kost.

Ze bestellen maar wat raak omdat de buurman het ook zo mooi voor elkaar heeft. Met als gevolg dubbele orders, onmogelijke orders. dubbele facturen. voorwaarden die men niet leest, mensen die menen alles gratis te moeten krijgen etc etc.

denk dat na voordat je iets besteld, zodat je weet wat je krijgt en wat je moet betalen.

En mensen die willen internetten maar nog nauwelijk een muis kunnen bedienen, neem dan een cursus...

Maar ja dat is ook wel weer de charme van het helpdeskwerk natuurlijk...

Gast

Re: eerst nadenken voor je iets besteld

Ongelezen bericht door Gast »

Helamaal mee eens, ook ik werk voor een groot breedband leverancier. Mensen bestellen en wanneer je ze aan de lijn krijgt en vraagt wie hun provider is, dan lijkt het alsof je ze vraagt of ze een of andere wiskundige formule moeten uitleggen hehehehehe, wat een stelletje klungels zeg!!!

Ik heb zo'n hekel aan mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.

Denken jullie nou echt dat een klacht van jullie bij de consumentenbond of waar dan ook iets zal boeien??? Jaaa ik ben net klaar met werken en ik lach me helemaal kapot vandaag, nou lees dit eens:

Een klant verhuist en eenmaal verhuisd blijkt dat adsl op zijn nieuwe adres niet leverbaar is. Belt op en begint te schreeuwen dat hij al weken wacht, tjah brief in de bus gehad dat het niet leverbaar is en meneer heeft week geleden brief gestuurd dat hij nu en wel nu adsl wil :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: lacheeeeee. Ik geef duidelijk aan meneer, adsl is niet leverbaar, medio 2005 wel :shock: :lol: :lol: Meneer zegt dat wij hem op de hoogte hiervan hadden moeten stellen, nouuu jaaaa zegggg, jij verhuist en wij gaan ff checken of jij daar kan internetten :lol: :lol: :lol: :lol: Mooi niet, jij verhuist, jij moet maar zelf uitzoeken of adsl daar leverbaar is. 20 keer uitgelegd en blijft maar zanniken, jah sure we gaan ff een rekje a 50.000 euro voor je zetten in de wijkcentrale om de hoek van je huis :lol: :lol: Dat allemaal, van jou 14,95 per maand hahahahahaha

Jeeeezussss, mensen kom op!

Helemaal irritant, men bestelt een DHZ (doeeeee hettt zelffff pakketttt) en komt zeuren als configuratie router niet lukt en later op terug moeten komen, het is een doeeeeeeeeeeeee hettttttttttttt zelfffffffffffffffffffff pakkettttttttttttttt!!!!!!!! Kun je het niet, bestelllllllllllll dan een monteurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :twisted: Uiteindelijk is alles op te lossen, klanten worden mondiger, brutaler en dommer! Denken dat alles voor een dubbeltje geregeld kan worden.

Gesloten