| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ellende met online.nl na opzeggen
ellende met online.nl na opzeggen
Ik heb op 17 juli 2013 mijn online internet abonnement opgezegd naar 12 jaar klant bij ze te zijn. Na vele onrechte incasso's vele telefoontjes en gezeik dacht ik eindelijk klaar te zijn maar er komt een verassing. Vandaag kreeg ik telefoontje van intr. justitie een of ander incasso bureau. Dat ik pas mijn contract op 23 november heb opgezegd en dat er een vordering van 80 EURO open heb staan !!!... NET NOG CONTACT GEHAD MET ONLINE.. ze gaan het even uitzoeken... maar u moet wel betalen anders wordt het bedrag te hoog ... met andere woorden gezeik.. Ze kunnen een klant met een probleem niet eens helpen.. een simpele mail met opzeggen kunnen ze niet mailen.. nee dat moet per post meneer .. naar uw oude adres. dan kunt u het daar ophalen.. .wat een ellende .. hoop dat dit goed komt..
ONLINE.NL
ONLINE.NL
Laatst gewijzigd door sonuraat op 05 feb 2014 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ellende met online.nl na opzeggen
Het is nog lang geen 17 juli 2014, maar dat terzijde. U schrijft na vele onterechte incasso's. Misschien waren deze alleen in uw ogen onterecht. Dat kan ik van af hier niet beoordelen.
sonuraat schreef:Ik heb op 17 juli 2014 mijn online internet abonnement opgezegd naar 12 jaar klant bij ze te zijn. Na vele onrechte incasso's vele telefoontjes en gezeik dacht ik eindelijk klaar te zijn maar er komt een verassing. Vandaag kreeg ik telefoontje van intr. justitie een of ander incasso bureau. Dat ik pas mijn contract op 23 november heb opgezegd en dat er een vordering van 80 EURO open heb staan !!!... NET NOG CONTACT GEHAD MET ONLINE.. ze gaan het even uitzoeken... maar u moet wel betalen anders wordt het bedrag te hoog ... met andere woorden gezeik.. Ze kunnen een klant met een probleem niet eens helpen.. een simpele mail met opzeggen kunnen ze niet mailen.. nee dat moet per post meneer .. naar uw oude adres. dan kunt u het daar ophalen.. .wat een ellende .. hoop dat dit goed komt..
ONLINE.NL
Excuses Ik bedoelde 17 jul 2013, Deze incasso zijn onterecht omdat het contract afliep op 17 augustus 2013. De laatste incasso zou zijn op 17 augustus dit bevestigd door online echter hebben tot december allemaal maandelijks bedragen geïncasseerd.... Dit is ook bevestigd door een medeweker waavan de naam is genoteerd.
Ook een bevestigingsbrief gehad, omdat toch nog tot december incasso is geweest?sonuraat schreef:Excuses Ik bedoelde 17 jul 2013, Deze incasso zijn onterecht omdat het contract afliep op 17 augustus 2013. De laatste incasso zou zijn op 17 augustus dit bevestigd door online echter hebben tot december allemaal maandelijks bedragen geïncasseerd.... Dit is ook bevestigd door een medeweker waavan de naam is genoteerd.
Klopt ik heb een bevestigingsbrief dat contract afliep op 17 augustus
En toch laten afboeken tot december?sonuraat schreef:Klopt ik heb een bevestigingsbrief dat contract afliep op 17 augustus
Kijk je niet naar afschriften of internetbankieren?
Nee dat heb ik niet gedaan uiteraard gestorneerd. Maar krijg nu een incassoburo achter me aan. Ik heb zelfs brieven gestuurd naar online. Dat het onterecht was. Elke keer belofte dat ze het zouden rechtzetten.
sonuraat schreef:Nee dat heb ik niet gedaan uiteraard gestorneerd. Maar krijg nu een incassoburo achter me aan. Ik heb zelfs brieven gestuurd naar online. Dat het onterecht was. Elke keer belofte dat ze het zouden rechtzetten.
Heel simpel.
De bevestigingsbrief, dat je per 17 augustus het contract opgezegd hebt naar het incassobureau sturen en vermelden,dat de volgende correspondentie via de rechtsbijstandsverzekering gaat.
-
Guardian72
Ik zou nog verder gaan.eleven schreef: Heel simpel.
De bevestigingsbrief, dat je per 17 augustus het contract opgezegd hebt naar het incassobureau sturen en vermelden,dat de volgende correspondentie via de rechtsbijstandsverzekering gaat.
Geef aan dat als zij niet deze onrechtmatige poging staken, je overweegt aangifte te doen tegen Online (incassofraude, na beindiging contract/overeenkomst vervalt ook de incassomachtiging) en bedreiging (door de incassocowboy, zij dreigen met extra kosten en rechtszaken om je tot betaling te dwingen).