LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] energie besparen?doe de test! en betaal consumentenbond €58

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
wendy H

energie besparen?doe de test! en betaal consumentenbond €58

Ongelezen bericht door wendy H »

Lees net de klachten over hoe de ongewenste lidmaatschappen van de consumentenbond tot stand zijn gekomen maar...
Het kan nog erger:
Ik ontvang van een soort bespaar site een emailtje met de tekst dat veel mensen onnodig veel betalen voor hun energie, om te kijken of ik daar ook bij hoor word ik met de volgende tekst uitgenodigd:
Wilt u weten hoeveel energie u kunt besparen? Doe de test!
Ik klik op de link in de email en in het scherm wordt me gevraagt mijn gegevens in te vullen omdat ik anders de test niet kan doen. Ik vul netjes mijn gegevens in en zie dan de vraag of ik lid wil worden van de consumentenbond (NEE géén grote knop en er worden ook nergens bedragen genoemd en nee er staat ook nergens in beeld dat ik door het invullen van mijn gegevens al lid ben voor 1 jaar!)
NEE ik wil dus géén lid worden en al foeterend klik ik de site weg (kruisje rechts bovenin) ik heb dus géén test gedaan! en heb verder ook niets bekeken!
Tot mijn grote verbazing krijg ik vandaag een brief van de consumenten bond waarin ze mij welkom heten als lid! Het lidmaatschap gaat in op 1 juli 2009 en duurt tot 1 juli 2010... en of ik maar even €58,00 wil betalen!
Natuurlijk bel ik meteen met de mededeling dat ik absoluut géén lid wil worden, waarbij me vrolijk wordt meegedeelt dat ik dat al ben! en dat ik wel kan opzeggen maar dat dat minimaal 1 maand voor de ingangsdatum moet!
Bovendien wordt me verteld dat ik een bevestigings email heb gekregen waarin me dat al is meegedeeld!
Nee alles nagezocht maar géén email ontvangen (iedereen mag mijn computer checken maar heb dit dus echt niet en ook nooit gehad)
Maar vind dit wel een hele grove manier van misleiding!
Wilt u ook weten hoeveel energie u kunt besparen ? doe de test! en betaal de consumenten bond €58,00 !!!Wedden dat dan niemand meer op link klikt en z´n gegevens invuld?!
Ben ontsteld dat zelfs een ´consumentenbond´ zich bedient van zo´n vieze slinkse manier van ongewild lidmaatschappen aansmeren!!
Uiteraard wil ik van het lidmaatschap af en vind het héél vreemd dat ik ondanks dat de ingangsdatum nog niet bereikt is, er toch al niet meer onderuit kan! vooral omdat ik ´test´ helemaal niet bekeken of gedaan heb! (volgens de telefoniste heb ik dat wel, dat kan zij in haar computer zien! maar dat klopt dus niet met de werkelijkheid! zodra de lidmaatschap vraag in beeld kwam heb ik de site weg geklikt)
Ben hier goed ziek van! €58,00 is niet niks!
HELP!

TdeHond

Re: energie besparen?doe de test! en betaal consumentenbond €58

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als zij "in de computer kan zien dat u de test gemaakt heeft" laat haar dan maar aan u toesturen hoe u deze test gedaan heeft en wat daarvan de uitslag is.
Vermeldt daarbij dat u zeker weet dat u dit niet gedaan heeft.

Ik ben toch bang dat het een welles nietes spelletje wordt waarbij de consumentenbond wint .

Bedankt voor de waarschuwing.

Gesloten