LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Facebook - ban op nieuwe vrienden

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Daan_1978

Re: Facebook - ban op nieuwe vrienden

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

ciske schreef:
Daan_1978 schreef:
ciske schreef:Ben het wel met Daan_1978 eens, ga bij elkaar koffie drinken, op internet heb je geen vrienden.
Bakje koffie doen dan? :wink:
:lol: graag
Doen we dan. Even afspreken dan maar? :mrgreen:

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Silky Gifts schreef:Heb zelf nu ook op Facebook vriendschapsblokkering gekregen van 30 dagen omdat ik mensen uitnodigden die ik niet ken terwijl het wel bekenden van mij
zijn en omdat ik ook berichten heb verstuurd beschouwen ze dat als Spam!!
Net zoals sommigen in het normale e-mail verkeer ook maar niet afleren om alle hoaxen, internetkettingbrieven, grapjes en leuke filmpjes door te sturen ondanks dat gevraagd is dat niet door te sturen.

stronkstronk

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Silky Gifts schreef:Heb zelf nu ook op Facebook vriendschapsblokkering gekregen van 30 dagen omdat ik mensen uitnodigden die ik niet ken terwijl het wel bekenden van mij zijn en omdat ik ook berichten heb verstuurd beschouwen ze dat als Spam!!
Ben je ooit veroordeeld voor stalken? Als wel dan word je geblokkeerd. Als nee dan is dat wel vervelend ja.

Gesloten