Fiber levert geen functionerend internet, beloofde snelheid wordt bij lange na niet gehaald en internet hapert. Na minstens 30 maal contact met Fiber over weken ben ik uit pure wanhoop overgestapt naar ander provider (met direct goed werkend internet en goede klantenservice).
Ik probeer nu mijn contract op te zeggen Klantenservice is niet bereikbaar. Meermaals >1 uur aan de telefoon in de wacht gezeten. Drie maal een digitale 'ticket' gestuurd via mijn Fiber account, waarop niet gereageerd werd. Via Whatsapp klantenservice wordt mij verteld dat ik de klantenservice moet bellen. Maar er wordt, tot sluitingstijd, nooit opgenomen!
Dit is om wanhopig van te worden.
Heeft iemand ervaring met Fiber, hoe de service op te zeggen per einde looptijd van het contract. Of liever nog de service opzeggen per direct ivm " contractbreuk ivm niet leveren diensten"
Dit is tevens een waarschuwing voor een ieder die deze provider overweegt. Doe het niet. Het komt je uiteindelijk 'duur' te staan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, opzeggen kan niet
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 jun 2020 11:55
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, opzeggen kan niet
Bij Opzeggen zit je aan de looptijd vast!
U moet contract na 3 pogingen van hun om dit alsnog te leveren ONTBINDEN wegens niet geleverd wat ze beloofden.
Dat hoeft niet per telefoon, via E mail of zo mag ook.
U moet contract na 3 pogingen van hun om dit alsnog te leveren ONTBINDEN wegens niet geleverd wat ze beloofden.
Dat hoeft niet per telefoon, via E mail of zo mag ook.
Re: Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, opzeggen kan niet
Er is wel een mogelijkheid geboden om dit op te lossen. Verder hoeft er niet schriftelijk gemeld dat je wegens wanprestatie provider wil verhuizen naar een andere provider. Ik weet alleen niet of er een ingebrekestelling is verstuurd, die is wel noodzakelijk.
AaronLandon schreef: ↑08 jun 2020 12:00Na minstens 30 maal contact met Fiber over weken ben ik uit pure wanhoop overgestapt naar ander provider (met direct goed werkend internet en goede klantenservice).
(...)
Klantenservice is niet bereikbaar. Meermaals >1 uur aan de telefoon in de wacht gezeten. Drie maal een digitale 'ticket' gestuurd via mijn Fiber account, waarop niet gereageerd werd. Via Whatsapp klantenservice wordt mij verteld dat ik de klantenservice moet bellen. Maar er wordt, tot sluitingstijd, nooit opgenomen!
(...)
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, opzeggen kan niet
Fiber stuurt dan gewoon een 14 dagen brief en daarna een incassobureau. Denk dat je weinig hebt aan die 14 dagen brief. Maar de situatie van TS is simpel:
Heeft hij Fiber ingebreke gesteld over het probleem zo niet dan zit hij gewoon vast tot het einde aan het contract. Indien hij dat wel heeft gedaan en Fiber werkt niet mee kan hij het voorleggen aan de geschillen commissie.
Je kunt ook het risico nemen om het alsnog voor te leggen, kost je maximaal EUR 50,00. De geschillen commissie is minder formeel als je geen ingebreke stelling hebt gestuurd, uiteraard moet er wel voldoende communicatie zijn geweest en moet jezelf wel hebben meegewerkt om het probleem op te lossen.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 jun 2020 11:55
Re: Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, opzeggen kan niet
dank je mijn probleem is opgelostAaronLandon schreef: ↑08 jun 2020 12:00Fiber levert geen functionerend internet, beloofde snelheid wordt bij lange na niet gehaald en internet hapert. Na minstens 30 maal contact met Fiber over weken ben ik uit pure wanhoop overgestapt naar ander provider (met direct goed werkend internet en goede klantenservice).omegle xender
Ik probeer nu mijn contract op te zeggen Klantenservice is niet bereikbaar. Meermaals >1 uur aan de telefoon in de wacht gezeten. Drie maal een digitale 'ticket' gestuurd via mijn Fiber account, waarop niet gereageerd werd. Via Whatsapp klantenservice wordt mij verteld dat ik de klantenservice moet bellen. Maar er wordt, tot sluitingstijd, nooit opgenomen!
Dit is om wanhopig van te worden.
Heeft iemand ervaring met Fiber, hoe de service op te zeggen per einde looptijd van het contract. Of liever nog de service opzeggen per direct ivm " contractbreuk ivm niet leveren diensten"
Dit is tevens een waarschuwing voor een ieder die deze provider overweegt. Doe het niet. Het komt je uiteindelijk 'duur' te staan.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 12777
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, opzeggen kan niet
Eerst klagen, niet reageren op de vragen en binnen 18 uur is het ineens opgelost. U dacht dat Radar een pressie middel is om iets voor elkaar te kunnen krijgen?
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, opzeggen kan niet
Niet opzeggen en je contract uitdienen maar Ontbinden met de reden van niet werkende verbinding na meerdere pogingen!
Dat was mijn antwoord en als Fiber dat goed vind is dat zo opgelost.
30x bellen en ik geef ze maar 3x dus ruim voldoende lijkt mijn.
En of je opzegt of Ontbind met reden, dat is bepalende voorwaarden voor geld terug wegens wanprestatie of contract uitdienen.
Hopelijk heeft Fiber gekozen voor mijn advies te accepteren en er geen dure rechtszaak van te maken met grote kans op verlies.
Dat was mijn antwoord en als Fiber dat goed vind is dat zo opgelost.
30x bellen en ik geef ze maar 3x dus ruim voldoende lijkt mijn.
En of je opzegt of Ontbind met reden, dat is bepalende voorwaarden voor geld terug wegens wanprestatie of contract uitdienen.
Hopelijk heeft Fiber gekozen voor mijn advies te accepteren en er geen dure rechtszaak van te maken met grote kans op verlies.